the mean one Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hei. skal ha meg et nytt hk og ny cpu til våren og da lurer jeg ¨på om det er no spesielt jeg burde vente på. f.eks om amd kommer med en dødsbra cpu eller no. holder meg til amd forresten pris stiller jeg ikke store krava til. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ja april/mai kommer amd hammer athlon 64 men på papiret trokke vi ser den i butikker før sommeren. Det er helt ny cpu som trenger nytt hk og. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jepp. det er jo athlon 64 eller operon (husker ikke helt hva det het så ikke skyt meg om det er feil). Som sangt er det jo bare på papiret og det kan ta en del tid før det faktisk kommer i salg. Du kan jo også gå for Intel Xeon hvis du vil ha en sikkelig rå pc gjerne dual eller quad. Dette er ikke noe serlig hvis man skal ha en spille pc, men funker fint for mennesker som trenger å knuse litt store tall. men, men... smaken er som baken. Delt. Lenke til kommentar
the mean one Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 det skal være til spill og lan vennlig pc, hehe. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det kommer alltid noe nytt, så å si om det er noe du spesielt skal vente på er vanskelig. SiS kommer sikkert med noe nytt, via vil kanskje ha noe som KT400a? Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at hvis du skal kjøpe i nærmeste framtid så er nForce2 tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå