Blackster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Til min store irritasjon har både Netcom og Telenor nå utenlandstakst for sms til utlandet. med dama boende i utlandet så funker dette dårlig for mitt abmnt. Tidligere har netcom hatt vanlig sms pris til utenlandske nr. men nå inførte de 1,50 per sms til utlandet. er det noen som vet om dette er tilfelle hos alle operatørene som bruker deres nett fordi det er bare telenor og netcom som faktisk skriver det på nettsidene at de har utenlands takst på sms. jeg snakker ikke om sms i utlandet..men fra norge til utlandet. det er billigere for meg å kjøpe meg ut av bindingen og gå over til noe annet..for i løpet av to måneder har jeg spart det netcom koster meg nå. Lenke til kommentar
Sikat2007 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 www.noextras.no tar 40 øre innenlands som utenlands for sms. Sender selv en del til utlandet og klager ikke på denne prisen, ei heller abo'et. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker vyke og kan sende sms til utlandet for 16 øre Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg bruker vyke og kan sende sms til utlandet for 16 øre 8892545[/snapback] hva er VYKE?? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg bruker vyke og kan sende sms til utlandet for 16 øre 8892545[/snapback] hva er VYKE?? 8895870[/snapback] www.vyke.no, løsning for sending av sms til Norge og utlandet for en billig penge. Både fra web og gjennom javaprogramvare du kan kjøre på mobilen. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kanskje ikke en genial løsning, men: Søsteren min har NetCom (YougTalk tror jeg?) og SMSMania. NetCom har i en lengre periode godtatt sms til engelsk mobilnr som en del av SMSMania (2000 mld per måned til en fast sum på 2-300kr) men plutselig var det stopp. Løsningen for henne var å sende en gammel mobil hu ikke bruker lengre med et norsk kontantkort-SIMkort i seg til han og sms'e til det. Merk at kontantkort ofte krever påfylling/bruk* jevnlig for å ikke å bli deaktivert * Bruk er et relativt uttrykk Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Kanskje ikke en genial løsning, men: Søsteren min har NetCom (YougTalk tror jeg?) og SMSMania. NetCom har i en lengre periode godtatt sms til engelsk mobilnr som en del av SMSMania (2000 mld per måned til en fast sum på 2-300kr) men plutselig var det stopp. Løsningen for henne var å sende en gammel mobil hu ikke bruker lengre med et norsk kontantkort-SIMkort i seg til han og sms'e til det. Merk at kontantkort ofte krever påfylling/bruk* jevnlig for å ikke å bli deaktivert * Bruk er et relativt uttrykk 8901098[/snapback] Det er nettopp SMS mania jeg har brukt tidligere oxo. men ettersom jeg har skjønt er det bare noen få operatører som har utenlandstakst på sms. det mest aktuelle for meg er å gå over til en annen operatør...men ville bare vite om det er en "skjult" kostnad hos alle siden det er tross alt netcom og Telenor sitt nett alle benytter seg av...e eller om det faktisk er operatører som ikke tar ekstra betalt for sms til utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå