JULINGiKAKE Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hvis jeg sier ja til å bytte leverandør, mot et års binding og jeg sier opp abonnementet før tida og låser opp telefonen? Hva vil det da koste meg? Si f.eks telenor eller netcom? Må jeg da betale fullpris på mobilen pluss 1500 for brudd av bindingstida på abonnnementet? Endret 18. juni 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvis jeg sier ja til å bytte leverandør, mot et års bindingog jeg sier opp abonnementet før tida og låser opp telefonen? Hva vil det da koste meg? Si f.eks telenor eller netcom? Må jeg da betale fullpris på mobilen pluss 1500 for brudd av bindingstida på abonnnementet? 8890118[/snapback] Nei, du må kun betale for brudd på avtaletid, f.eks 1500 kroner. Hvor mye du må betale i bruddgebyr vil variere etter hvor lenge du har igjen av bindingstid. Kjøper du en telefon til en krone og bryter abonnementet med en gang vil f.eks telefonen ha kostet deg 1501 krone med NetCom. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 litt rart for jeg ser tilbud på mobiler som ville ha kostet mer enn 1500 uten abonennement. Men det blir gjerne litt tungvint. Ble selv tilbudt en w610i. og minstepris på den er jo 2400. Vil være 900 kroner spart hvis jeg hadde slått til og brutt bindingstiden dagen etterpå? Lenke til kommentar
atLind Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja, JulingiKake. Hos Telenor starter gebyret på 1400 og går ned 100kr pr mnd som går. En telefon til 1krone vil totalt koste deg 1401 hvis du bryter bindingen samme mnd. som du kjøpte den. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 ... Men du bør regne med minst 1 månedsavgift + eventuell etableringsgebyr i tillegg. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ... Men du bør regne med minst 1 månedsavgift + eventuell etableringsgebyr i tillegg. 8931111[/snapback] Mange operatører kjører fri etablering. Hos Telenor blir du ikke taksert for hele måneden dersom du sier opp abonnementet samme dagen, f.eks. Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå