joran007 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 cs_milita synes jeg er det beste som er med orginalt. det er sikkert mange bra nedlasbare maps også som ikke jeg vet om Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 dust2,dust1,inferno,office,assault ..... Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De_dust eller aztec de er kuule assult er ikke domt det heller er på jakt etter noen cs filmer men når jeg laster dem ned er det bare det eller dat filer hvorfor kan jeg ikke spille de av i mediaplayer hva kan du spille de av med? Har dere noen bra sider hvor du kan finne cs filmer eller no? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Aztec, inferno, dust2 og italy er de tøffeste synes jeg. Syntes ikke airstrip tok helt av. Og i den nye utgaven av inferno hadde de fjernet en kasse (der du går opp fra den ene bombsiten til gangen). Kommer til å ta tid å venne seg til at det ikke går an å gå den veien som CT Jaja.. CS ruler... Det er det viktigste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå