Totenkopf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... liker det absolutt ikke! Det er det frekkeste jeg har hørt. Aztec er bare bra... :-? Enig med opplysningen1881, det var bedre før.. Nå kan man ikke bli drept av lyn åg greier Lenke til kommentar
jackson Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg liker best 1.De_aztec 8) 2.De_dust 3.De_dust 2 3.Cs_assault 4.Cs nei nå veit jeg ikke flere jeg syntest er gøye men,men det var d Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Inferno og Aztec skiller seg ut.Mvh,Stian Ps.Noen sett "Frag or die", "Rambo" eller "NIP"? hvis ikke..... SE de! Kan du gi meg en link? . Bare laste dem ned på Kazaa "Frag or die" er ganske stor! (håper du har bredbånd) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Link til Frag Or Die og andre cs-ting/filmer: www.geekboys.org Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jaa.. fant Frag or Die der inne, men laster filmen ned fra KaZaa.. Hater IE's nedlastnings vindu og gidder ikke å laste ned GetRight eller no sånt,.. yay..100 megs nå Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... liker det absolutt ikke! Det er det frekkeste jeg har hørt. Aztec er bare bra... :-? Enig med opplysningen1881, det var bedre før.. Nå kan man ikke bli drept av lyn åg greier eeeh... taler du ikke litt med to tunger nå? enig med oppl1881 som liker det nye OG samtidig mener du det var bedre før? bestem deg! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... liker det absolutt ikke! Det er det frekkeste jeg har hørt. Aztec er bare bra... :-? Enig med opplysningen1881, det var bedre før.. Nå kan man ikke bli drept av lyn åg greier eeeh... taler du ikke litt med to tunger nå? enig med oppl1881 som liker det nye OG samtidig mener du det var bedre før? bestem deg! Solidier_448: Les hva jeg skriver! :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vil nå si at dust2 er et meget bra map. Et av de diggeste bretta synes jeg er oilrig hvis ct er noe bedre enn t. Da er det så gøy så gøy. Og at vip'en faktisk holder seg bak sine team-mates. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Aztec, Dust2 (dust er så kjedelig. bare camping tur med familen Larkins der) og Inferno. Synes også Havana og Cheatau er kult men blir litt fort lei av de Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 dust2, aztec og inferno er digg... iceworld er jo ganske underholdende også da Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg bare ELSKER fy_pool_day. Taktikk: Skyt et par skudd i benet, hiv en HE. Dau fisk... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 1. de_celtic 2. de_aztec 3. de_nuke 4. de_dust2 Mvh Nissen Lenke til kommentar
koffern Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 DE_INFERNO er klart den beste banen Topp 5: 1.INFERNO 2.dust 3.assalut 4.dust 2 5.italy (og 6.aztec) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... liker det absolutt ikke! Det er det frekkeste jeg har hørt. Aztec er bare bra... :-? Enig med opplysningen1881, det var bedre før.. Nå kan man ikke bli drept av lyn åg greier eeeh... taler du ikke litt med to tunger nå? enig med oppl1881 som liker det nye OG samtidig mener du det var bedre før? bestem deg! oops:).. mente at jeg var enig med Jay|-|eM Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 syns egentlig alle maps er gøye, så lenge teamene er jevne og folk gjør det de skal (terror bomber bombsites, ct redder gisler).. og med smgs_only blir det skikkelig skøyalt.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 De beste er de gode gamle, synes jeg i alle fall.. mao: - Assault (action uansett hvor mange som spiller) - Militia (tja, rett og slett artig) - Dust (som Assault) - Siege (klassiker, og best som i gamle dager, _uten_ APC) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det beste mappet er "crossfire".... men det er et Half-Life DM map... finnes ikke noe artigere enn Half-Life DM, til sammeligning blir CS noe for småunger. På skolen (VK2 Data og Kontor) spiller vi ikke annet en HLDM og Crossfire, så sinnsykt til morsomme våpen og hastighet i det... nei CS er for pyser! Prøv HLDM dere... 8) Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Dust , er jo best /( syntes jeg da ) Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Gode gamle cs_mansion. (Lei av hele cs.. starta med q3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå