OscarWoHA Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Overskriften taler for seg selv... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tja...liker de "klassiske" mappene. Dust2 og Aztec er egentlig best i mine øyne (selv om Aztec er litt proCT). Ser frem til de_airstrip i 1.6 (samme person som laget Aztec). Det absolutt dårligste er italy, ingen under, ingen ved siden, fysjom! for et map! *grøsse* Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det forandrer seg hele tiden, nå for tiden er det cs_assault som spilles mest. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 inferno synes jeg er dritbra. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Inferno og Aztec skiller seg ut. Mvh,Stian Ps.Noen sett "Frag or die", "Rambo" eller "NIP"? hvis ikke..... SE de! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Liker dust2, inferno, aztec og assault ganske bra! men office, dust osv er også bra! Frag or Die er konge!! NiP eg ikke SÅ bra... Rambo har jeg ikke sett... :-? men Status:Owned er også ganske tøff! Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 pool day og iceworld er litt artige da. ellers så er jo dust, dust2, inferno og aztec favoritter blandt de 'vanlige' brettene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Inferno og Aztec skiller seg ut.Mvh,Stian Ps.Noen sett "Frag or die", "Rambo" eller "NIP"? hvis ikke..... SE de! Kan du gi meg en link? Favoritt map'et i CS? Har nok ikke en spesiell favorittbane, men liker de_dust 1&2, cs_italy, cs_mice_final , cs_747, de_inferno, cs_militia. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ingen tvil .. de_dust .. selv om jeg har spillt det sidenn 6.6 elns :-) Er bare så über .. husker enda jeg campet bak en sprekk i veggen med spawn som terror .. drepte 2 stk elns :-) det var GØY! sitte på nettkaffe og fragge alle nerdene :-)) Liker også 747, kun fordi det er annerledes .. er så forbanna lei av aztec , dust2 ++ er jo BARE det folk spiller nå for tida :- Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Likte bedre atzec før.. før de forandret på den.. texturene eller hva det nå heter Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Og savner apc'en i cs_siege Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Aztec, Dust2, Office (digger office!) -S Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hei, tror jeg liker de_dust og de_dust2 best. Kall meg newbie, men jeg synes begge brettene har noe sjarm i seg..heh. Men fikk nå nettopp øye for as_tundra og de_nuke. CS overrasker meg hele tiden Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 er vel ikke noe sjokk hva jeg synes.. cs_mansion fullpacked action.. HELE tiden.. rundene varer ikke lenge.. og plass til mye frags per minutt. Lenke til kommentar
pine Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Italy var en meget god map helt til hoppinga i cs ble begrenset. Det tar bare altfor lang tid å komme seg opp noen steder. Syns at inferno er best jeg. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... liker det absolutt ikke! dust2 og office er ganske koselige... assault er oxo gøy, men det er jeg ikke noe god på... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... liker det absolutt ikke! Det er det frekkeste jeg har hørt. Aztec er bare bra... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå