Gå til innhold

Tilbehør til PS3

Defekt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer først og fremst på om noen har anbefalinger om kabel fra PS3 til vanlig CRT-TV (har en 100Hz med flatt billedrør jeg ikke har råd til å skifte ut med det første). Bruker for tiden den fatale komposittkabelen som følger med, men det er litt irriterende å knapt nok være i stand til å lese teksten i MotorStorm. Såvidt jeg forstår er vel det beste alternativet for meg en s-videokabel. Er det noen som har noen formening om hvor jeg kan få tak i en ganske rimelig og bra en? Greide uten noen øvrig sammenheng å sløse bort et par hundre kroner på en ELENDIG komponentkabel som ikke virker på min TV og ikke er verdt å bruke på noe HD-ready da jeg kjøpte PSen, så hvis noen har lyst på en er det bare å komme til Trondheim og hente :blush: .

Forøvrig tenker jeg på å kjøpe meg ny TV etter sommeren. Siden jeg har relativt liten hybel vurderer jeg at jeg kanskje skal gå for en litt mindre og billigere TV i denne omgang (f.eks. 720p 32"/37"). Noen som har noen anbefalinger i dette segmentet? Greit om den oppfører seg brukbart med analogt input og bra med input fra PC, men PS3 og PC er viktigere enn analogt :ph34r: .

Og til sist, litt generelt: er det noen som vet om noen billige plasser for import av blue-ray, PS3-spill og annet PS3-tilbehør generelt? Hadde vært greit å dele noen anbefalinger om slikt i en felles tråd. For min egen del er jeg mest interessert i amerikanske/asiatiske steder, siden jeg har en import-ps3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat som den der ja :) No vil det sikkert komme noen her og anbefale deg ein kabel til 4-5 ganger den prisen, men kor mye for seg det har kan man jo stille spørsmål om.

Må vel vere noen her inne som sitter på ein PS3 og RGB-kabel, eller har vi virkelig tatt steget inn i HD TV-verdenen folkens :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Selv om Mamoz generelt er ganske dyre, er det godt mulig at den kabelen du fikk er BETYDELIG bedre enn den jeg linket til...

Med fare for å starte en diskusjon alle har tatt før; noen som vet hvor stor innvirkning kvaliteten å kabelen har med RGB-kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...