Gå til innhold

replacement ipod? Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sendt inn ipoden min på reprasjon og har skjekket "repair statusen" på apple.no

Der står det: Replacement Product Shipped.

Engelsken er ikke helt på topp, men etter osm jeg forstår betyr det at jeg får en ny ipod av dem på garantien, men så kom jeg på at det kanskje betyde at de sendte meg en låne ipod som jeg hadde mens den andre er på reprasjon. Er ganske sikker på at det er det første, men blir så enormt skuffet hvis jeg får den ipoden og tror det er min men så er det en låne ipod også må jeg vente noen uker til jeg får min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

replacement iPod = En tidligere defekte iPod som er repparert og sendes tilbake til deg.

Dette er normal praksis for alle som sender ting til utlandet for rep, feks Xbox/360, PS1/2/3 og MP3 spillere.

Norsk kjøps lov som sier at service ikke skal ta mere enn 2 uker, over dette så har du krav på utlåns produkt.

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn min iPod (80GB) her i New York State og naar de endelig fant den, de mottok den og klarte aa rote den bort i ca. en og en halv maned, sendte de meg en replacement iPod. Det er samme type som den du hadde og om den var inngravert kan du faa den nye inngravert ogsaa. Jeg var heldig ogsaa og fikk faktisk en helt ny iPod av den, om den var en gammel som var reparert kan jeg iallefall fortelle at den er 100% stroken, uten verken riper eller merker. 100% fornoyd med min iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...