Gå til innhold

HTC P4350 og prosessorkraft.


kimandre

Anbefalte innlegg

Da jeg lenge har vært en ivrig pocket PC bruker, men pga dårlig plass i lommene, er det som regel mobilen som har vært min følgesvenn, ønsker jeg å kombinere disse to.

 

Har vært og sett på HTC P4350, og det virker som en fantastisk PDA/Mobil.

 

Men det eneste negative jeg har funnet på den, er at prosessorkraften bare er på 200Mhz.

 

Av alle testene jeg har lest, er det ingen som faktisk kommenterer hvordan det er å bruke andre programmer enn de standardprogrammene som følger med (Word, excel etc).

 

Er det noen som har erfaring med denne telefonen, og spesiellt det å bruke mer krevende/flere programmer på den.

 

Blir den veldig treg? Låser den seg? Eller nekter den simpelten og kjøre? Og hvordan blir det hvis du holder på med mange programmer, og telefonen ringer. Vil samtalen bli påvirket av dette? Dvs hakking på lyd eller lingnende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv ikke brukt den, men brukt mange PDAer med Windows Mobile 5 og Texas Instruments 200MHz. Det kan virke som responstie er treg til tider på PDAer som bruker denne CPUen. Da tenker jeg på brukergrensesnittet, f.eks når man velger i menyen Start osv. Det er vel en vanesak. Har man brukt raske PDAer tidligere blir det kanskje en nedtur. Har også brukt Windows Mobile 6 på en PDA med en slik CPU og det gikk mye raskere. Jeg tror ikke P4350 er nevnt som en av de som kan oppgraderes til Windows Mobile 6, men det får du nok svar på kjapt :-) Selv hadde jeg heller valgt en PDA med Samsung CPU.

 

Da jeg lenge har vært en ivrig pocket PC bruker, men pga dårlig plass i lommene, er det som regel mobilen som har vært min følgesvenn, ønsker jeg å kombinere disse to.

 

Har vært og sett på HTC P4350, og det virker som en fantastisk PDA/Mobil.

 

Men det eneste negative jeg har funnet på den, er at prosessorkraften bare er på 200Mhz.

 

Av alle testene jeg har lest, er det ingen som faktisk kommenterer hvordan det er å bruke andre programmer enn de standardprogrammene som følger med (Word, excel etc).

 

Er det noen som har erfaring med denne telefonen, og spesiellt det å bruke mer krevende/flere programmer på den.

 

Blir den veldig treg? Låser den seg? Eller nekter den simpelten og kjøre? Og hvordan blir det hvis du holder på med mange programmer, og telefonen ringer. Vil samtalen bli påvirket av dette? Dvs hakking på lyd eller lingnende problemer?

8889661[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...