VikinGz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe hemmelig.Nå skal jeg i allefall ikke ta kontakt med han, for vente til han gjør det.. 8906843[/snapback] :-O Må jeg sende mld nei da hehe... Kanskje være greit... men du må låve oss at du ikke blir skuffa da.... syns han bør få rompa i gir og sende deg en fin mld =) det fortjener du Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du får ta det rolig og ta det som det kommer. Det som er ment for å skje skjer, det som ikke er det skjer ikke. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det som er ment for å skje skjer, det som ikke er det skjer ikke. 8910208[/snapback] Men hvordan vet du at det som vil skje er det du vil at skal skje? tviler på at det der er sant... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det som er ment for å skje skjer, det som ikke er det skjer ikke. 8910208[/snapback] Men hvordan vet du at det som vil skje er det du vil at skal skje? tviler på at det der er sant... 8916093[/snapback] det er vell egentlig sjebne bestemt det over... Men uansett skulle gjærne ønske ei hadde hinta jeg Skulle ønske jeg fant ei =) Alle rundt meg ser ut til å ha dame hele tiden... jeg å vill ha xD Altså det er vell forsjell fra pers til pers om man vill eller ikke. Spiller denne personen wow ;P da vet jeg hvorfor han ikke svarer i vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå