C-maister Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har kjent en gutt i ca 4 mnd nå. Vi har det veldig moro sammen og jeg liker han kjempe godt. men greia med han er at han det ene øyblikket er helt med, mens i det andre øyeblikket er jævla avisende.Har sendt han noen fine bilder. for å fange oppmerksomheten hans. Det funket. Men hva vil han? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg har kjent en gutt i ca 4 mnd nå. Vi har det veldig moro sammen og jeg liker han kjempe godt. men greia med han er at han det ene øyblikket er helt med, mens i det andre øyeblikket er jævla avisende.Har sendt han noen fine bilder. for å fange oppmerksomheten hans. Det funket. Men hva vil han? 8889529[/snapback] Velkommen til Forumet jente. Som vi ofte sier til alle og alle andre sex sider rundt om nettet sier; Snakk med personen det gjelder. Det er ingen andre en personen selv som vet hva han vil. Kanksje han ikke vet at han oppfører seg avisende? Uansett bør du spørre han spesiellt om hva han vil, og still han et ultimatum. Hvis han forsetter å være avisende vil du ikke ha noe som helst mer å gjøre med personen. Og hvis bildene er så fine som du sier blir han helt sikkert! Fjernet sitat av slettet innlegg ~Moderator Endret 18. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Been there. Jeg for min det fant ut at det var helt umulig å tolke han, og gav opp... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kanskje du bare skal ta det neste steget, og be ham ut? Det verste som kan skje er at han sier nei, men det ville vel ikke endret situasjonen mellom dere så mye..? Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Nei, det gjør vel ikke det. Men enkelte spørsmål jeg stiller,unlater han å svare på. F.eks hva skal du i helgen? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nei, det gjør vel ikke det.Men enkelte spørsmål jeg stiller,unlater han å svare på. F.eks hva skal du i helgen? 8889593[/snapback] Er ikke alle som ikke er i forhold som ønsker å svare på slike spørsmål heller. Mange vil kanskje føle at det er deres privatsak. Men hvis han ungår det over sms eller msn som jeg antar så ring han istedet. Da kommer han ikke unna. Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Orker ikke å ringe han. Han er så klein av og til på tlf. Orker ikke å pese han nå,. venter til han tar kontakt. Var litt kjip mot han forrige helg.. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tror du han kommer til å gjøre det da? Jeg tror jeg hadde blitt uttålmodig og lei dersom jeg skulle sitte og vente, men på en annen side så vil man ikke være påtrengende. På hvilken måte var du kjip mot han? Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Skulle egentlig møte han forrige fredag. Men han ga ikke beskjed om at han skulle til byen,før dagen før.. Så jeg hadde jo andre planer, men sa ja til å se han igjen. Så sa han at han var ferdig med han skulle rundt ti,så da hadde jeg faktisk tid til å møte han. Men så får jeg ikke mld før 2 om at nå kunne vi sees, så da ditcha jeg det.fordi jeg var opptatt med noe annet.. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Da var det jo ikke du som var kjip, men han! Han kan ikke forvente at du alltid skal være der når han kan... Hva har dere gjort når dere har møttes? Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Kysset og kost. Men aldri pult.. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Okei. Utifra alle postene dine så kunne du ha vært meg. Nesten skummelt! Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Hehehe scary.Check your Pm message.. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gjort, tror jeg. Har aldri sendt før Lenke til kommentar
Mokey Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Been there. Jeg for min det fant ut at det var helt umulig å tolke han, og gav opp... 8889547[/snapback] Hmmm. Gutter skal som regel ikke tolkes (for å generalisere litt, vi har selvsagt unntak). Gutter er mye mer direkte, "rett fram". Jenter er mer komplekse og sier A når de mener B - men verken gutter eller jenter tar hensyn til dette, og antar som regel at den andre tenker på samme måte =\ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 sorine: var d deg hu snakker om Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Syns det dessverre han høres ut som om han leker med deg. Men, jeg har ikke like mye kjennskap til situasjonen som deg. Eneste måten å få et klart svar på om han er interessert, er jo å spørre. De fleste gutter er vel interessert i å kose og kysse på ei jente som ser ut som deg (jeg har bare sett bildet i puppetråden, men uansett). Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hva slags fine bilder sendte du ham..? Jeg tror han bare leker med deg. Skal du få en gutts respekt, så ikke legg deg flat og gjør dumme ting som å sende bilder av deg selv (om det var det du sendte) for å få oppmerksomheten hans. Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe hemmelig. Nå skal jeg i allefall ikke ta kontakt med han, for vente til han gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå