Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har gutter så vanskelig for det?


Gjest Gjest_Mia_*

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir dere redde, hvis en jente sier hun liker deg? Selvom du liker henne også.

Hvorfor er dere så feige at dere ikke tør å svare på konfronterende spørsmål?

8889485[/snapback]

Hva om gutten faktisk ikke liker jenten, men ikke vil såre hun og si det rett ut? Jeg kjenner ingen gutter som har porblemer med å si til en jente at de liker hun om de gjør det, men kjenner mange som har problemer med å si til en jente som liker de at de ikke liker hun.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er hvorfor gutter ikke tør å si "jeg elsker deg" til dama når hun sier det til gutten.

 

Jeg ser på det å elske noen/like eller være sammen med noen, på to forskjellige ting.

 

jeg syns det blir feil om vi må si "jeg elsker deg" når vi ike gjør det.

9027813[/snapback]

Har ikke sett noen andre enn deg nevne noe annet enn å like i denne tråden, men ok :S

Lenke til kommentar
Spørsmålet er hvorfor gutter ikke tør å si "jeg elsker deg" til dama når hun sier det til gutten.

9027813[/snapback]

Jeg har aldri hatt noe problem med det om jeg mener det. Kun ei jeg har ment det til, men da sa jeg det også. Og jeg sa det først.

 

Tror trådstarter skal la være å tro alle gutter er som denne ene hu tydeligvis har hatt en dårlig erfaring med.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg spesielt sjenert, men dersom en dame hadde kommet bort til meg og sagt at hun likte meg så hadde jeg muligens blitt litt mistenksom. Noe skjult kamera opplegg på gang eller? :)

 

Men tror ikke det er særlig mange gutter som eller ville blitt redd av det. Vi er vel kanskje ikke så godt vant til det (eller ihvertfall ikke jeg) og kan kanskje bli litt paffe :)

Lenke til kommentar

Som MrVilla sier... defenetivt sjult kamera eller noen som tuller bare...

 

Er litt besjeden av meg, og har aldri opplevd at noen har sakt det til meg, så ville nok sikkert blitt litt forfjamsa og hadde sikkert ikke ant hva jeg skulle gjøre...

Så da kan man fort virke litt redd og sjenert... men med erfaring blir det sikkert bedre... men,men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...