Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har gutter så vanskelig for det?


Gjest Gjest_Mia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*

Hvorfor blir dere redde, hvis en jente sier hun liker deg? Selvom du liker henne også.

Hvorfor er dere så feige at dere ikke tør å svare på konfronterende spørsmål?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm..

Det kan innimellom vere litt sånn med enkelte. Har mykje med tidligare erfaring, mangel på sådan, om fyren er veldig sjenert eller lignande. Kanskje han har gått å tenkt på at han burde sei noke, og så overraska du han?

 

Snakk med han, det er vel det beste tipset eg kan gi. Må ikkje gi opp berre fordi han plutselig mista hodet. ;) Det blir veldig dumt å skjære alle over en kam. For mange jenter har det på akkurat samme måte, det er ikkje et problem som gjeld berre gutar, og det gjeld absolutt ikkje alle gutar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Om ei jente jeg liker forteller meg at hun liker meg, da svarer jeg ikke "jeg liker deg òg."

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg sier: Hva sier du til å skippe festen/friminuttet/what so ever, og finne et sted å kline?

8892231[/snapback]

 

Ikke det intrykket jeg fikk etter tråden din "Jeg har dreti på draget" elns. :ph34r:

Lenke til kommentar
Om ei jente jeg liker forteller meg at hun liker meg, da svarer jeg ikke "jeg liker deg òg."

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg sier: Hva sier du til å skippe festen/friminuttet/what so ever, og finne et sted å kline?

8892231[/snapback]

 

Ikke det intrykket jeg fikk etter tråden din "Jeg har dreti på draget" elns. :ph34r:

9025965[/snapback]

 

Jo assa i enkelte tilfeller så har jeg drette på legge, men så har jeg gjort noe bra å da. "Heidu, kyss meg nå" "javell"=hett kyss....

 

Men når det skjer med noen jeg har likt veldig lenge kommer det opp en sperre...

Lenke til kommentar

nei kan f.eks være at den fyren du snakker om akkurat nå var storm forelsket i deg og at det kom som et nesten lykke sjokk at dama han digger liker han å.... og får det litt vanskelig for å si ting.

 

det kan være en grunn

Lenke til kommentar
Hvorfor blir dere redde, hvis en jente sier hun liker deg? Selvom du liker henne også.

Hvorfor er dere så feige at dere ikke tør å svare på konfronterende spørsmål?

8889485[/snapback]

Kem e det du har møtt ? han må iallefall vere litt skjenert ! :S kommer det ei jente å seie at ho liker meg, så blir eg litt flau, men det er no ikkje gale, og liker eg ho og, så seier eg det no til ho ! liker eg ho ikkje, så seie eg ingenting !! enkelt å grett :p

Lenke til kommentar
Hvorfor blir dere redde, hvis en jente sier hun liker deg? Selvom du liker henne også.

Hvorfor er dere så feige at dere ikke tør å svare på konfronterende spørsmål?

8889485[/snapback]

Fordi når du sier det, krever du å få et svar fra han eller en mening. Og et svar eller en mening betyr at han må komme med div. inrømmelser til deg, og dette betyr igjen at han er nødt til å enten avvise deg eller fortelle at han liker deg. Det er klart at dette kan skremme livskiten ut av folk!! :!:

 

enkelt og greit, tempoet ditt er høyere enn hans, og derfor skremmes han bort.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Hvorfor blir dere redde, hvis en jente sier hun liker deg? Selvom du liker henne også.

Hvorfor er dere så feige at dere ikke tør å svare på konfronterende spørsmål?

8889485[/snapback]

Fordi når du sier det, krever du å få et svar fra han eller en mening. Og et svar eller en mening betyr at han må komme med div. inrømmelser til deg, og dette betyr igjen at han er nødt til å enten avvise deg eller fortelle at han liker deg. Det er klart at dette kan skremme livskiten ut av folk!! :!:

9026694[/snapback]

 

Litt enig. Det å elske noen trenger ikke være det samme som er like noen, så det blir feil å lyve...

Lenke til kommentar

Spørs hvordan du sier det, og om du har gitt hint tidligere og om du i det heletatt kjenner fyren. Hvis en jente, som var veldig heldig med utseende, kom helt plutselig bort til meg å sa "Jeg vil bli sammen med deg, kom bort hit!" så hadde jeg ant noe ugler i mosen, altså at hun sikkert hadde i tankene å drite meg fulstendig ut. Derimot hvis en jente jeg forholdsvis hadde et godt forhold til hadde sagt dette til meg, hadde situasjonen vært en annen.

 

Personlig så må jeg nok innrømme at jeg ville vært tilbakeholden helt til jeg visste at det ikke var noe kødd på gang, grunnet at jeg tiligere har gått på noen store smell når det kommer til tillit til andre folk.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg heller påstå at begge kjønn er like på det området. Mange får panikk når de finner ut at det faktisk kan bli noe her, og må tenke litt. For enkelte kan det være at de begynner å automatisk tenkte på hva de i alle dager driver på med: hus, baby og bil? Allerede? faen.

 

Eller at de faktisk ikke vet hvordan de skal takle situasjonen. Ingen er like, og ikke alle kan noe for det heller. (Til en viss grad!)

Lenke til kommentar
Litt enig. Det å elske noen trenger ikke være det samme som er like noen, så det blir feil å lyve...

9026736[/snapback]

Hva i all verden er det du snakker om?

9027031[/snapback]

 

Spørsmålet er hvorfor gutter ikke tør å si "jeg elsker deg" til dama når hun sier det til gutten.

 

Jeg ser på det å elske noen/like eller være sammen med noen, på to forskjellige ting.

 

jeg syns det blir feil om vi må si "jeg elsker deg" når vi ike gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...