tg90nor Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei, Jeg skal kjøpe en bluetooth-modul til maskinen min, men jeg trenger hjelp til å finne en som passer. Jeg vil ikke ha en usb-dongle som stikker ut av maskinen, så valget står mellom et kombinert trådløst- og bluetoothkort for MiniPCI, eller et bluetoothkort for ExpressCard. Problemet er at jeg ikke har greid å finne noen av delene på en norsk nettbutikk, så jeg lurer på om noen her vet hvor jeg finner slikt. Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvilken laptop har du? 8895298[/snapback] HP Pavilion dv6060ea Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det går kanskje an å ringe HP å høre. Jeg har en Dell Latitude D610 og det var ikke noe problem å ettermontere intern bluetooth modul på egenhånd. Det var bare å sette inn modulen bak et lite lokk ved siden av batteriet. Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Det går kanskje an å ringe HP å høre. Jeg har en Dell Latitude D610 og det var ikke noe problem å ettermontere intern bluetooth modul på egenhånd. Det var bare å sette inn modulen bak et lite lokk ved siden av batteriet. 8896229[/snapback] Har snakket med dem, og det viser seg at de hverken selger kort for montering eller ExpressCard-moduler, så da er jeg like langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå