PolitriX Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei jeg har et MSI 845pe Max2 Fir , før jeg flashet Bios til version 6704 1,3 hadde jeg funksjonen enable HT i Bios. Men etter jeg oppgraderte finner jeg den ikke igjen. Noen som har peil. Jeg vet at ikke 2,4 støtter HT men jeg skjønner ikke hvorfor valget i bios forsvannt med bios oppgradering.... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Spiller det noen rolle egentlig? Kanskje muligheten for HT var en feil i din forrige BIOS. Lenke til kommentar
PolitriX Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Var ikke helt det svaret jeg ville ha , noen andre som har noen lure tips ? Leste på danske tweakup at det var noen prosseorer som hadde støtte i og med at det ikke var forskjell på 3,06 og dem laver versionene. http://www.tweakup.dk/forumnew/read/7594 Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tror du er litt på viddene hvis du har fått det for deg at prosessoren du har nå har støtte for HT, eller at du skal modifiserer den slik at den kan bruke HT Lenke til kommentar
genious Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 flash tilbake til din gamle bios hvis du er redd du ikke har støtte for ht til fremtidige cpu`er..... på en annen side kan du jo update bios når du får deg en cpu med Ht*....klør meg i hodet* anyway! bioser blir en smule overvurderte enkelte ganger!! Lenke til kommentar
PolitriX Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Tror du er litt på viddene hvis du har fått det for deg at prosessoren du har nå har støtte for HT, eller at du skal modifiserer den slik at den kan bruke HT Da er det ikke bare som er på viddene , dem har snakket lenge om at det skal være en måte og enable det på , men dem er sikker på "viddene" dem også da lasse..... Følg linken da ovenfor da Lenke til kommentar
Laka Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Tror du er litt på viddene hvis du har fått det for deg at prosessoren du har nå har støtte for HT, eller at du skal modifiserer den slik at den kan bruke HT Da er det ikke bare som er på viddene , dem har snakket lenge om at det skal være en måte og enable det på , men dem er sikker på "viddene" dem også da lasse..... Følg linken da ovenfor da Har lest igjennom det, og jeg kom fram til en ting - det er bare surr. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Dont worry, var borti det samme på asus kortet mitt, HT opsjonen kommer fram igjen så snart du popper inn en CPU som faktisk støtter HT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå