Trynemjoel Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei. Etter et forsøk på å reparere min Shure 55SH etter den ble døv da den fikk 1 støtskade for mye en god tid tilbake ble det oppdaget at elementet ikke lenge var funksjonibelt. Jeg lurer derfor på hvor jeg kan finne en erstatning, evt en forbedring av elementet i mikrofonen. Kan jo kjøpe en ny mikrofon, men om jeg også kan få min Shure tilbake til live så hadde jo det også vært koselig Lenke til kommentar
radiated Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dra til en musikkforretning som fører Shure, de kan sikkert hjelpe deg med å skaffe reservedeler eller evt sende den inn til reperasjon. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg gjorde dette for en tid tilbake med en SM 58, og elementet kostet så mye at det var like greit å kjøpe ny mikrofon. Men du kan jo forsøke. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk nå en ny rimelig 55SH gjennom en bekjent, så jeg får sette den ødelagte på en marmorblokk, male den i gull og late som jeg har vunnet en musikkpris Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ebay er et fantastisk delelager og webshop! Kan anbefales. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Vel jeg prøvde et søk for elementmodellen for å finne en erstatning, men ingen treff på eBay. Får se om jeg kan finne en nettside som lister noen andre elementer som kan fungere som en god erstatning eller oppgradering og håpe de kan finnes på eBay eller andre steder på nettet. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hm- søkte på min jeg også, og fikk opp noen treff på vindhetter/grill. Heter element noe annet på engelsk? Skulle ikke tro det? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Nei, det er nok det samme. Har hatt en telefon med Hagstrøm Musikk, så skal de forhøre seg om tilgjengelighet og pris for et nytt element. De antydet at det kunne bli dyrt nok til å ikke være verdt det, men får se hva resultatet blir. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 offtopic: skulle gjerne hatt en mikk som den der. bare pga utseende Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Vel du kan jo få min ødelagte for en billig penge om du bare ønsker noe å ha på hylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå