BareGjest Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei .. Har noen ganger sett at folk rammer inn bildene sine slik at det ser ut som om de fremdeles ligger på "fotonegativen" for å si det sånn - noen som vet hvordan det gjøres? ..finner desverre ikke noen slike bilder i farta, men poster de dersom jeg finner noen.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dette blir vel en grei guide? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Slik eg forstod det leita han etter noko slik. Denne er laga med Panos BB Filmstrip action, som kan lastast ned her. (Berre søk i sida etter pano's, so finn du den.) På same side finn du Andreas borders, som er nokre nedlastbare rammer laga for å likne på ulike typar negativ. Du kan no sjå på dei ogso. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Hei og tusen takk begge to!! ..var det jeg lette etter mer eller mindre, pluss at fremgangsmåte alltids er kjekt å ha med! Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) ..eller rettere sagt, har et spm til hvordan justere størrelsen på et layer uavhengig av de andre? Altså, jeg kopierer over et nytt layer som jeg i etterkant ønsker å tilpasse til størrelsen på rammen? Endret 18. juni 2007 av BareGjest Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Med det laget aktivt, trykk Ctrl + T. Då aktiverer du Free Transform, og du kan skalere og rotere laget. Free transform finn du ogso på Edit-menyen. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Må bare si supertakk til volvo240_r og Torbjørn T. for tips til prosedyre jeg har tenkt å å finne ut, men ikke fått tid til å leke selv. Alt for mye å gjøre og for liten tid å gjøre det på. Da blir det lettere til sommerferien! Takk igjen! Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Stor takk til volvo240_r, forklarinegn din var til god hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå