Stalmannen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg fikk en pc som skolen skulle kaste. alt virker på den, men jeg har ikke passordet forå logge in på xp. er det mulig å formatere hardisken eller finne passordet? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva med å...*trommevirvel*...kontakte skolen og få passordet? Lenke til kommentar
Stalmannen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg fikk en pc som skolen skulle kaste. alt virker på den, men jeg har ikke passordet forå logge in på xp. er det mulig å formatere hardisken eller finne passordet? 8889186[/snapback] Det hadde vert greit men, det er bare en persjon som vet det og han sier det ikke bort. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Last ned denne - pakk ut og brenn ISO . Boot med den og velg resett admin passord til "blank" . Logg så inn med Administrator og blankt passord - ferdig ... http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/cd070409.zip Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er mulig å resette passordet og det er mulig å formatere disken. Jeg vil anbefale deg å formatere disken og legge inn operativsystem på nytt for å unngå at skolens oppsett plager deg senere. For å formatere booter du fra windows cden (forutsatt at du vil ha windows). Velg at du vil installere ny windows og når du får velge partisjon kan du formatere før du legger det inn. Om du ikke har gjort dette før anbefaler jeg at du søker opp guider på nettet først. Ting er lettere å forstå når du får bilder av det. Lenke til kommentar
Stalmannen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Takk for hjelpen! fant en guide på nettet og en gamel xp cd. tror det virker. Lenke til kommentar
petnor Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg fikk en pc som skolen skulle kaste. alt virker på den, men jeg har ikke passordet forå logge in på xp. er det mulig å formatere hardisken eller finne passordet? 8889186[/snapback] Du trenger en systemgjenoppretting CD. Den CD sletter hele dataen og instaler på nyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå