Defus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har forsåvidt ikke det, men jeg har vært bortig billige pioneer spillere (broren min har hatt flere) og de fungerer. Siden jeg ikke har hørt en inphase spiller, men tror det værste, synes jeg han skal gå for det Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Har satt pioneer spilleren som første valg. Grunnen til at jeg tok inphase'en der var fordi da kunne jeg kjøpt alt fra en plass. Endret 21. juni 2007 av StIFfmasT Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Høres ut som et veldig fornuftig oppsett. Jeg ville valgt å kjøpe Pioneerspilleren, da er du ganske safe. Usamps er konge, har XT4000D selv så vet hva jeg snakker om, mye for pengene. RE sub er et spennende valg, har hørt mye bra om de, og såvidt prøvelyttet litt og, så om du går for det du har skrevet nå så trur jeg du aldri ville blitt missfornøyd hvertfall Lykke til ! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Pioneer har gode spillere i alle prisklasser, spør du meg. Har prøvd en del forskjellig fra dem, da jeg jobber som selger av Pioneers hifi-produkter til innebruk. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Ok. Takker for alle som har hjulpet. Om noen har noen invendinger, så kom med dem:) Endret 22. juni 2007 av StIFfmasT Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Trenger jeg egentlig to forsterkere eller klarer jeg meg fint med en US Amps MD42? Det eneste som skal kobles til er jo basseren og komponentsettet. Er det veldig merkbar forskjell fra begge de forsterke kontra denne ene 4 kanalern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå