dreadlord531 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hallo! Link til Trailer her er en trailer til en film jeg og noen venner skal lage i år/neste år Gjerne gi meg tilbakemelding på hva jeg bør gjøre bedre, osv (dette er min aller første film/trailer ) Endret 18. juni 2007 av Dreadlord531 Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Syntes det ikker var noe bra, prøv å ikke zoome inn og ut hele tiden.. ble veldig forvirret.. Du gjorde det raskt var også dårlig. Jobb med koregrafien. Hvorfor er det 6 minutter med bare svart ?... Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Hva er koregrafien ? Jeg klipte ikke bort resten av sangen på grunn av at det hørtes veldig dumt ut hvis jeg klipte bort like etter filmen var ferdig... (det var ikke jeg som filma ) Endret 19. juni 2007 av Dreadlord531 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dere kunne ha brukt stativ når dere filmet og også filmet fra litt bedre vinkler. Det med sangen kunne du fikset hvis du fader (tror ikke det er rette ordet) den. Selve traileren var kjedelig og jeg fikk ikke lyst til å se filmen. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dette var ikke bra. Filminga var dårlig og forvirrende. Prøv deg på varierende vinkler og forskjellige utsnitt istedet for å zoome hele tiden. Var dette en trailer? Skjønte ikke noe om hva filmen handler om, fikk ikke lyst til å se filmen. Jobb også mye mer med koregrafien (sverdfektinga). Men stå på, dere blir nok bedre etterhvert. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg beklager, men jeg likte ikke det jeg så. Liker ikke at du zoomer inn på personene så fort. Bildet blir meget ufokusert og det ser ut som en et klipp fra American Funniest Homevideos. Jeg vet at det er dritt å ta imot negativ tilbakemelding, men prøv å ta det til deg. En annen ting er å lage widescreen på ting. Har du muligheten til dette på kameraet, eventuelt at du behersker å legge det på etterpå, så bruk det. Widescreen gir god filmeffekt, mener jeg. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har bare et ord.. Søppel. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Prøv å ta flere opptak fra flere vinkler, i stedet for å zoome inn og ut på den måten. Det vil se mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå