Nitrius Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvilken bil i Forza 2 er din favoritt bil? Ta gjerne med et bilde av bilen og fortell gjerne hva du har gjort med den. Det gjør ikke noe om du har flere favoritt biler. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Her er min Saleen S7. Min klare favorittbil så langt. sitter som et fjell på veien. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Min favoritt bil er min Subaru WRX Sti.. Den er så god som en B klasse bil kan bli tror jeg.. Jeg liker å kjøre klasse B online siden bilene er ikke aaalt for ekstreme, men sparker godt i fra for det! Det er også forøvrig den eneste bilen jeg har satt meg skikkelig inn i tuninga på.. Så den er litt unik på den måten også! Den er også litt unik slik den ser ut! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 S15 min, sinnsyk god å drifte med! Ser ut som ett møkkhøl, men kan ikke designe så ::.. Lenke til kommentar
listen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har fått veldig sansen fot 1967 Ferrari 330 P4. Går som ei kula! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Min Lancia Delta Integrale EVO er utrolig morro å kjøre, men jeg har alltid vært skremmende stor fan av amerikanske muskelbiler, og setter derfor Dodge Charger R/T SE og Chevrolet Camaro SS øverst på listen, tett etterfulgt av Viper SRT10. Ingen av disse er der fordi de er de mest konkurransedyktige bilene, men det er ingen biler jeg får bedre følelse av når de først mestres. I tillegg til lyden da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Min klare favorittbil: Mitsubishi Evo: Gamle favoritten var ein Golf R32: Denne bilen blei litt omgjordt, slik at den kunne bli gitt i premie til RRhoads27 - etter Viper-compoen til forzanorway.com. Endret 25. juni 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har en WV corrado som jeg tenker å oppgradere også har jeg nylig vunnet en VIS Racing Integra Type-R som var ganske herlig å kjøre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Akkurat kjøpt meg en Lotus Exige 240 som jeg har tunet maksimalt for handling. Sitter som klistra på veien. Nurburgring racer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Min favoritt er Ford GT, ingen over eller under Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Audi S4 er blant mine favoritter så langt. Fantastisk bil å kjøre. Oppdaterer med bilder og evt andre biler senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå