discostu Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjøpte en drittkabel som var feil hos Lefdal her om dagen, har lefdal 30dagers returrett slik som Elkjøp har? Orker ikke dra ned dit for å sjekke, blir så dumt hvis jeg står der med kabelen og skal levere den tilbake hvis det ikke gjelder der.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Nei, men Lefdal har prisgaranti.. Men du har vel en ukes retur rett på varer køpt i butikk.. Endret 18. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjøpte en drittkabel som var feil hos Lefdal her om dagen, har lefdal 30dagers returrett slik som Elkjøp har? Orker ikke dra ned dit for å sjekke, blir så dumt hvis jeg står der med kabelen og skal levere den tilbake hvis det ikke gjelder der.. 8888805[/snapback] Vanlig garanti gjelder vel uansett....hvis kabelen du kjøpte ikke funker. Da møter du opp, med kabelen, og krever en ny en. Pleier å gå greit det. Pantera Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Den funker, men jeg kjøpte feil Skal ha sånn 2RCA til minijack, men den jeg kjøpte gjør om til stereolyd, altså hvis det er en lyd som skal kun være i ene høytaleren blir den fortsatt avspilt i begge. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Går som regel greit å bytte. Men obs!, obs! : Når dere kjøper en vare folkens, sørg for å ta vare på emballasjen mest mulig uskadd - inntil dere er sikre. Så blir det mye lettere for butikken også. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Men du har vel en ukes retur rett på varer køpt i butikk.. 8888815[/snapback] Nope,det har du ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå