Kimelimm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hei! Har lasta ned en pakke med MANGE brushes, men hvordan lager jeg slik at alle er i en? Er litt kjipt og trykke "Load Brush" 100000 ganger... Takker for hjelp! Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hei! Har lasta ned en pakke med MANGE brushes, men hvordan lager jeg slik at alle er i en? Er litt kjipt og trykke "Load Brush" 100000 ganger... Takker for hjelp! 8888710[/snapback] går inn i programfiler- adobe photoshop- presets - brushes legg dem i den mappa, da kommer de automatisk opp når du skal bruke dem i photoshop... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg la dem der, men jeg MÅ loade dem! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Trykk på denne pila: På menyen som kjem opp finn du dei som ligg i Brushes-mappa. Redigert: Klikk på ein, og so på Append, so vert dei lagt til dei eksisterande. Endret 18. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå