royale Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg lurte på om det var noen snille sjeler her som har en Xbox live trial å gi bort? Vurderer å kjøpe meg Xbox live, men jeg har lyst til å teste det ut litt først. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg lurte på om det var noen snille sjeler her som har en Xbox live trial å gi bort? Vurderer å kjøpe meg Xbox live, men jeg har lyst til å teste det ut litt først. 8888555[/snapback] Du får 1 måned gratis når du registrerer deg. Har du allerde registrert deg oppretter du en ny konto og får 1 måned der som du kan teste på. Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Ok, men, må man ha Visakort for å registrere seg? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ok, men, må man ha Visakort for å registrere seg? 8888583[/snapback] Niks! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har et trialkort liggende her, PM meg hvis noen trenger! Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ok, men, må man ha Visakort for å registrere seg? 8888583[/snapback] Når du lager live brukern din for første gang så velger du sølv medlemskap, også vil du få beskjed om at du har en mnd gull medlemskap tilgjenglig så velger du det. Voila. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm, til ca. alle spill med live muligheter følger det med et par dagers trial, er dette noe som kan stackes? For jeg har 5-6 stk liggende, og live abonnementet mitt går ut 3. juli Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm, til ca. alle spill med live muligheter følger det med et par dagers trial, er dette noe som kan stackes? For jeg har 5-6 stk liggende, og live abonnementet mitt går ut 3. juli 8894086[/snapback] Har alzheimer'n tatt meg helt nå, eller er det ikke sånn at trial-kortene en "best før"-dato? Damn you brain! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har alzheimer'n tatt meg helt nå? Står ikke noe slikt på mine, så jeg er desverre redd for det. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mtp at spill kan stå i flere år i butikkene før det blir solgt så er det litt idiotisk å ha "best før"-dato på et tilbud som står reklamert på forpakningen.. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 De hadde en "best før" dato i xbox 1 sine glansdager i allefall (kjøpte Rallisport med utgått medlemsskap ) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har alzheimer'n tatt meg helt nå? Står ikke noe slikt på mine, så jeg er desverre redd for det. 8894936[/snapback] Crap. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men, jeg er på leting etter ett nå.. Jeg vil prøve meg litt frem, for å se om nettverket fungerer på å spille på.. Så, om noen har en kode å gi bort, hadde jeg tatt imot med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå