WaterMarked Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg trenger en del til en forgasser. Problemet er at den delen jeg trenger selges ikke løst, slik at jeg må kjøpe en ny forgasser viss jeg ikke kjøper brukt... Er det noen her som vet om noen som selger deler? Viss det hjelper så er det en 50hk jeg har 87mod sånn ca... Jeg har prøvd alt, og gir snart opp...! Helt umulig å få tak i deler til den motoren jeg har nå til dags og de 2 siste åra! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Prøvd enkelte Yamaha-butikker? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 ja, har det..... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Finn.no renner jo over av yamaha annonsører, spess de som vil kjøpe vrak. Men det er nå bare å ringe til slike skrotnisser og høre det.. Endret 18. juni 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det jeg har gjort, men likevel så viser det seg å være en temmelig umulig oppgave... Jeg fikk svar av en som sa han hadde deler, men etter jeg ga han bilde og beskrivelse av den delen jeg vil ha så har jeg ikke hørt noe fra han. Frustrerende.... Vurderer å kontakte yamaha, men tviler på at jeg kommer noe særlig lengre av den grunn... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 er det en 2 eller 3 syl motor du har? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Det er en 3cyl. fjortentegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå