asad Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg hakket av Real Time Preview i project settings, men det ser ikke ut til å fungere.... hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Høyreklikker du i TimeLine og velger PREVIEW, eller trykker du bare på "play" i monitorvinduet? Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 betyr ikke Real-Life at den burde vise endringene med en gang?Ellers må man jo vente lenge..og da mister real-life sin mening... eller? Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 fikk det til, glem det Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva er Real-LIFE? Real Time PREVIEW, ikke Real Time RENDERING. Med mindre du har en superkomputer, da ... Forskjellen fra 6.0 til 6.5 er enorm på dette punktet: før måtte du rend're og se effektene i full kvalitet. Nå kan du preview'e i "real time" i en mye lavere kvalitet, men likevel fullt ut brukbar i de aller fleste sammenhenger. Men når du skal ha effektene i full kvalitet, må du selvfølgelig RENDER hele arbeidet ditt - som før! Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 he he :oops: Jeg mente Real Time ( og NEI, jeg har ikke noe superdata) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tror du fikk med deg hvordan det funker... hold alt inne samtidig som du drar musen bortover tidslinja i timeline, eller trykk enter Hvis du trykker enter viser den gule linja hvor previw er fra, husk i win 98+me er det 2gb begrensning, derfor kjøpte jeg XP Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 he he :oops: Jeg mente Real Time ( og NEI, jeg har ikke noe superdata) Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 tror du fikk med deg hvordan det funker... hold alt inne samtidig som du drar musen bortover tidslinja i timeline, eller trykk enter Hvis du trykker enter viser den gule linja hvor previw er fra, husk i win 98+me er det 2gb begrensning, derfor kjøpte jeg XP Erfarte noe lignende selv, da jeg ble nødt til å gå over fra FAT32 til NTFS, på grunn av 4GB begrensningen... Drev mye med redigering da, og sleit da jeg fant det ut Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Adobe snor seg rundt det, men hvis du skal eksportere til dvd sliter du for du må mellomlagre på hd hele den store filen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå