OlaTK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det var en god sesongavslutning ja. Gleder meg veldig til neste sesong nå. Blir spennende å se hva som skjer med filmen SILO ettersom Medellin floppa. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 At den floppet syns jeg nesten lå litt i kortene..ingen hadde jo sett den og..vel..de har jo strengt tatt hatt ganske mye medvind da...men ellers ganske så bra episode. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet til neste år *snufs* 9426088[/snapback] Helt enig. Det å måtte vente nesten et helt år på flere episoder blir hardt. Men det var en flott slutt på årets sesong. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg tror kanskje årets høydepunkt i serien for min del var scenen med Kanye på flyplassen, samt slutten av episoden i flyet, der Kanye sin låt "Good Life" ble spilt for første gang. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet hva som skjer med denne serien? En stund siden "The Cannes Kids" nå... forresten, verdens beste serie Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 HAr nå sett alle sesongene og det eier sykt. Ari er så bad boy Lenke til kommentar
corsac Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Skulle starte innspilling i Februar, og sesongen skulle starte i juni 08. Men ettersom forfatterne streiker så "henger dette i luften", som Lloyd så fint sa i intervju nå før jul. Så ja, blir vel utpå høsten 08 kanskje? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Se filmen hos Youtube Let's hug it out bitch - en klassiker. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Ari Gold<3<3<3<3<3 Endret 1. januar 2008 av St.Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå