Fhs Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lite aktivitet i denne tråden. Ingen har kommentert forje søndags episode! Kommer en ny en i natt, har store forventninger til den etter og ha sett preview.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Begynte med første sesong igjen i dag. <3 Turtle: He's got the look, he's got the talent, he's got the head E: The what? Turtle: The head, the big head. You guys telling me you dont know this. The bigger the head, the bigger the star. E: You're such an idiot Turtle: Bruce willis, big head. Russel Crowe, big head. Arnold Schwarzenegger, big head. Vincent Chase, big, big head Drama: How's my head? Turtle: Not so big, but your ears are huge, if that helps you out at all Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg og Mye bra dialoger der ja :!: Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sessong 1 er digg, tror jeg har sett alle sessongene minst 6 ganger, og jeg morer meg like mye hver gang. Veldig bra replay value på entourage. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Sessong 1 er digg, tror jeg har sett alle sessongene minst 6 ganger, og jeg morer meg like mye hver gang. Veldig bra replay value på entourage. 9366741[/snapback] Enig, meget gøy å se disse episodene igjen. Tror det er litt fordi det serien ikke blir så veldig spoilet om man vet hva som skjer på forhånd. Det er liksom ikke hva som skjer som er det beste, men det er alle småtingene, og hvordan ting skjer. De artige tingene Ari, Turtle og Drama gjør, og ikke minst de fantastiske dialogene tåler mange gjensyn. Endret 26. august 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Blir spennende å se hva gutta kan finne på i Cannes neste uke... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen som vet hvilken sang som avslutter dagens episode? Wild guess er egentlig at det er en Kanye sang, men ikke vet jeg. Anyone? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Good Life - Kanye West. Det er den tredje singelen fra den nye skiva hans Graduation. Ser ikke ut som den har kommet ut enda. Fin reklame for Kanye det PS: Du finner music credits på HBO sin hjemmeside, eks. til den siste episoden. Endret 27. august 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Skal være "Good Life", men den er ikke lansert ennå. Episoden i dag var så fantastisk deilig. Bare slutten var god nok i massevis. Endret 27. august 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Chill episode som vanlig, de leverer igjen. Neste uke blir virkelig spennende. *Krysse fingrene* på att den blir litt bedre en på sundance, den var underholdene, men håper på litt mer. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Entourage skuffer aldri. Fet slutt var det også. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Siste episode neste uke. Så må vi vente til juni 2008 for fortsettelsen... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Siste episode neste uke. Så må vi vente til juni 2008 for fortsettelsen... 9374908[/snapback] Forbanna Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 HYYYYYYYYYYYYL! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Så ufattelig kjipt, vente til juni '08. får se sesong 1,2,3 og 4 om igjen da Lenke til kommentar
ersa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Så ufattelig kjipt, vente til juni '08. 9417314[/snapback] Seriøst?! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Må vente lenge, men tia går nok fort skal vi se Begynner mye anna bra på tv nå i september ;P Sesongavlsuttninga var egentlig den beste i entourage sin historie syntes nå jeg. Morsomt og se filmen gå til helvete ;P Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Episoden var bra, jeg likte alle plottene! Helt opp til når drama mister dama si så går han rundt i gata og leiter etter henne, det ble bare litt corny spør du meg.. Vente til neste sommer kommer til og bli vanskelig, jeg må glemme entourage! Not an easy job. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Helt fantastisk at filmen floppet, og at de endte opp med å selge for 1 dollar. ^^ Det skaper jo et jævlig kult grunnlag for sesong fem i hvert fall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 At den floppet syns jeg nesten lå litt i kortene..ingen hadde jo sett den og..vel..de har jo strengt tatt hatt ganske mye medvind da...men ellers ganske så bra episode. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet til neste år *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå