Gå til innhold

Entourage, sesong 4 *SPOILERWARNING*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FURRIES! :--D

Haha, genialt at de tar med et slikt sært fenomen. Dagens episode var virkelig god.

Men jeg vil høre mer om Medellin.

9176672[/snapback]

Enig. Dagens episode var ikke veldig spennende. Men meget underholdende. Johnny Drama er hysterisk som alltid :!:

Lenke til kommentar

Fy faen, den beste Ari-delen av en Entourage-episode siden sesong 2. Han sparka den tvillingen som var den "uskyldige" og lot den "skyldige" være igjen bare fordi han tjente mest. Også sparka Ari han også til slutt.

Men jeg må si castinga for denne episoden var bra, ikke bare kom to kjente karakterer som Gary Busey og Shuana tilbake sammen med Chrissy(?). Men den største kvinnelige R&B-artisten og selveste Peter Jackson var litt wow.

Lenke til kommentar
Definitivt en av de kjedeligere episodene... Satser på at de kommer sterkere tilbake neste uke ;)

9216638[/snapback]

Hæ? En av de beste noensinne spør du meg. Synes Ari hadde begynt å bli litt soft, men i denne episoden var han back. Gleder meg til fortsettelsen av denne geniale serien.

Lenke til kommentar

Konge episode! Elsker at Ari er back in action, men litt temprament osv.

Plottet til drama og Turtle var ikke spessielt underholdende, men ikke kjedlig.

Blir artig og se hva som skjer framover nå, med tanke på Billy osv.

Lenke til kommentar
Drool! Fett nytt hus, og E sin nye klient - Smokin'! Hvem er det egentlig? Har sett hu før, men kobler ikke...

EDIT: Anna Faris, spilt i Scary Movie bl.a.

9272392[/snapback]

Jepp, nok en fet episode. Denne serien klarer fint å fungere uten selv i episoder der det egentlig ikke skjer så veldig mye. Siste episode var egentlig ikke noe innholdsrik, men det var meget underholdende uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...