Antonio Montana Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Fantastisk episode Drama er priceless, den siste scenen var hysterisk! Synes dette var den beste episoden i sesong 4 til nå. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hehe, artig episode. Ari gold, super agent med tårer i øyene, pfft. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 FURRIES! :--D Haha, genialt at de tar med et slikt sært fenomen. Dagens episode var virkelig god. Men jeg vil høre mer om Medellin. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 FURRIES! :--D Haha, genialt at de tar med et slikt sært fenomen. Dagens episode var virkelig god. Men jeg vil høre mer om Medellin. 9176672[/snapback] Enig. Dagens episode var ikke veldig spennende. Men meget underholdende. Johnny Drama er hysterisk som alltid :!: Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 *Vente vente* Når blir den lagt ut mon tro! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Kan nok vente den ute rundt 04:30-05:00. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Den er ikke ute ennå. Gleder meg til den kommer. Tror jeg venter til den kommer og ser den i natt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fy faen, den beste Ari-delen av en Entourage-episode siden sesong 2. Han sparka den tvillingen som var den "uskyldige" og lot den "skyldige" være igjen bare fordi han tjente mest. Også sparka Ari han også til slutt. Men jeg må si castinga for denne episoden var bra, ikke bare kom to kjente karakterer som Gary Busey og Shuana tilbake sammen med Chrissy(?). Men den største kvinnelige R&B-artisten og selveste Peter Jackson var litt wow. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Definitivt en av de kjedeligere episodene... Satser på at de kommer sterkere tilbake neste uke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Kjedelig? Den eide, som alltid. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Definitivt en av de kjedeligere episodene... Satser på at de kommer sterkere tilbake neste uke 9216638[/snapback] Hæ? En av de beste noensinne spør du meg. Synes Ari hadde begynt å bli litt soft, men i denne episoden var han back. Gleder meg til fortsettelsen av denne geniale serien. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dayfuckers-sangen: Alice Smith - Dream Hvis noen av dere synes den var like bra som meg. =] Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Likte episoden jeg, mange morsomme scener med Ari og E ;D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kjedelig? Den eide, som alltid. 9218085[/snapback] Word. Entourage er så Og jeg er veldig glad for at jeg får sesong 2 gratis fordi jeg kjøpte 6 utgaver av bladet mann for 199,- ikke verst spør du meg. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Konge episode! Elsker at Ari er back in action, men litt temprament osv. Plottet til drama og Turtle var ikke spessielt underholdende, men ikke kjedlig. Blir artig og se hva som skjer framover nå, med tanke på Billy osv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Drool! Fett nytt hus, og E sin nye klient - Smokin'! Hvem er det egentlig? Har sett hu før, men kobler ikke... EDIT: Anna Faris, spilt i Scary Movie bl.a. Endret 13. august 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Drool! Fett nytt hus, og E sin nye klient - Smokin'! Hvem er det egentlig? Har sett hu før, men kobler ikke... EDIT: Anna Faris, spilt i Scary Movie bl.a. 9272392[/snapback] Jepp, nok en fet episode. Denne serien klarer fint å fungere uten selv i episoder der det egentlig ikke skjer så veldig mye. Siste episode var egentlig ikke noe innholdsrik, men det var meget underholdende uansett. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så sist episode nå, og må si jeg er imponert. Ikke mye plot, men veldig underholdende. Gleder meg til senere i kveld. *snow job* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Blir stadig imponert over hvor gode de er til å lage sit-com-drama. ^^ Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det var en stressende episode, ikke den besten jeg har sett, men underholdende nontheless. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå