Gå til innhold

Entourage, sesong 4 *SPOILERWARNING*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte episoden meget godt :) Blir spennende å se om den filmen får bra kritikk.. Hvis ikke, så sliter dem noe jævlig økonomisk ;)

8901189[/snapback]

Sant det, men håper nesten på noe slikt. De kan ikke fortsette oppover på suksess stigen, serien hadde isåfall blitt en smule kjedelig. Men vi får se hva de finner på, de som skriver serien er jo ganske gode.

Lenke til kommentar

Synes episoden var konge! En av de klart beste episodene, hvis ikke den beste. Blir spennende å se hvordan det går videre når de kommer tilbake til LA. Er litt enig i at det kan bli kjedelig hvis denne filmen blir en suksess, men de finner sikkert på noe bra. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det blir kjedelig hvis filmen blir bra. Jeg digger denne serien og håper skikkelig at filmen skal gjøre det bra, jeg må jo heie på vince og gjengen. Det har jo vært perioder med suksess før i serien, og jeg kan ikke huske å ha sett en eneste kjedelig episode av entourage, så jeg håper de fortsetter å levere slik de har gjort før.

Lenke til kommentar

Skjønnte ikke så mye når det stod S04E01 på Piratebay, var ikke klar over at de begynnte med sesong 4 så fort. Det var bare konge, gleder meg til fortsettelsen.

De filmet jo i Cannes nå i mai, så kan jo hende at det er slutten på sesong 4. Siden de er der, så tyder vel det på at filmen blir en hit.

Holdt på å daue av latter da Drama var med i den siste scenen av filmen :D

Lenke til kommentar
Drama er så herlig sær. :wee:

Lurer på hvordan filmen blir, med Vince som elsket den, og E som syntes den sugde. Gleder meg til å se Ari ta hevn òg. =D

8942836[/snapback]

Jeg ville heller stolt på E enn Vince i slike sammenhenger. Ari er genial, håper hevnen blir søt.

Lenke til kommentar

Neste episode

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Billy submits Medellin to Cannes, but Eric thinks the film still needs major editing. Vince gets in over his head while hanging at a Malibu beach house. Drama rekindles a romance with a '90s party girl, and brings Turtle along as his wingman.

Gleder meg, denne blir garrantert bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...