Fredrik Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Da er sesong fire i gang, etter et rekordkort opphold fra sesong 3. Blir deilig å ha en serie litt utover sommeren. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Likte episoden jeg, mange som syntes den var veldig dårlig. Men jeg ikke er ikke enig, grei å vite hvordan de hadde det på settet. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Artig vri på episoden der, gleder meg til neste. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Syns episoden var bra jeg. Greit å oppsummere hele filmingen av filmen på 1 episode. Så kan de fokusere på resten i de neste episodene... Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jævlig kul episode, fint å se at de bruker en del penger på serien. Ikke bare stikker det i egen lomme. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Synes episoden var konge. Det beviser bare at serien klarer seg bra, selv uten de morsomte klippene fra Ari og Drama. Filmen så forøvrig veldig bra ut, skulle ønske noen ville laget en ekte film om Pablo Escobar. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg likte episoden meget godt Blir spennende å se om den filmen får bra kritikk.. Hvis ikke, så sliter dem noe jævlig økonomisk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg klarer ikke bestemme meg for hvordan jeg tror det går videre. Selv om filmen virker bra nå er det jo Billy Walsh det er snakk om, og den er ikke klippet ennå. Ville vært en spennende twist om de gikk på en skikkelig smell. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg likte episoden meget godt Blir spennende å se om den filmen får bra kritikk.. Hvis ikke, så sliter dem noe jævlig økonomisk 8901189[/snapback] Sant det, men håper nesten på noe slikt. De kan ikke fortsette oppover på suksess stigen, serien hadde isåfall blitt en smule kjedelig. Men vi får se hva de finner på, de som skriver serien er jo ganske gode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så episoden igår. Var ikke en av de beste jeg har sett, men absolutt underholdene. Skal bli morro å se hva de finner på fremover Lenke til kommentar
Kevinw Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Synes episoden var konge! En av de klart beste episodene, hvis ikke den beste. Blir spennende å se hvordan det går videre når de kommer tilbake til LA. Er litt enig i at det kan bli kjedelig hvis denne filmen blir en suksess, men de finner sikkert på noe bra. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror ikke det blir kjedelig hvis filmen blir bra. Jeg digger denne serien og håper skikkelig at filmen skal gjøre det bra, jeg må jo heie på vince og gjengen. Det har jo vært perioder med suksess før i serien, og jeg kan ikke huske å ha sett en eneste kjedelig episode av entourage, så jeg håper de fortsetter å levere slik de har gjort før. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Skjønnte ikke så mye når det stod S04E01 på Piratebay, var ikke klar over at de begynnte med sesong 4 så fort. Det var bare konge, gleder meg til fortsettelsen. De filmet jo i Cannes nå i mai, så kan jo hende at det er slutten på sesong 4. Siden de er der, så tyder vel det på at filmen blir en hit. Holdt på å daue av latter da Drama var med i den siste scenen av filmen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Drama er så herlig sær. Lurer på hvordan filmen blir, med Vince som elsket den, og E som syntes den sugde. Gleder meg til å se Ari ta hevn òg. =D Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Drama er så herlig sær. Lurer på hvordan filmen blir, med Vince som elsket den, og E som syntes den sugde. Gleder meg til å se Ari ta hevn òg. =D 8942836[/snapback] Jeg ville heller stolt på E enn Vince i slike sammenhenger. Ari er genial, håper hevnen blir søt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 E er som Walsh kaller ham hele tiden en "suit", og det er de som har peiling på hva som drar inn penger, og hva som flopper. Jeg tror filmen flopper. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Neste episode Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Billy submits Medellin to Cannes, but Eric thinks the film still needs major editing. Vince gets in over his head while hanging at a Malibu beach house. Drama rekindles a romance with a '90s party girl, and brings Turtle along as his wingman. Gleder meg, denne blir garrantert bra. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hoho, enda en god episode. Stakkars Johnny :!: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Haha, legendarisk episode. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Cannes - here we come! (Ikke at det var så bombe, det ble jo slått opp i mediene at de spilte inn der...) Endret 2. juli 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå