Gå til innhold

Nokia 6110 Navigator, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Klarte ved en stor feil å formatere minnekortet Norges kartet lå på. Har heller ikke backup, noen som vet åssen jeg enkelt kan fikse kartet?

Har den DVD`en med route 66 men der for jeg bare beskjed omat jeg må kjøpe kartet,

Please help:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sett inn kortet, start opp telefonen og start GPS-programmet. Kortet skal da bli initialisert på nytt med standard kart og innstillinger.

9187956[/snapback]

Funka ikke...

Har prøvd å kjøre fabrikkinstillinger uten hell....

Det eneste jeg kan se er at det er link til kart for Scandinavia Q4 2006, men denne kan jeg kun laste ned med mobilen og da med 3g/hspda når jeg starter gps programmet og går i kart som finnes.

Lenke til kommentar
Hva skjer når du starter opp Navigator-programmet? Har du fått dekning med satelittene?

9188081[/snapback]

Jeg for opp det verdenskartet, og når jeg så prøver å zoome inn på Norge for jeg mld om at jeg ikke har Norgeskartet.

Sånn bortsett fra det for jeg opp dekning uten problemer....

Lenke til kommentar
Jo, men har du ventet til GPS-en finner posisjonen din?

9188259[/snapback]

Ja, men det hjelper så lite, eneste jeg ser er en ugrafisk dot som viser at jeg beveger meg.

Finnes Norges kartet pre-installert på selve tlf? Hvis ikke ser jeg ikke noen andre utveier enn å måtte installere den eller kjøpe....?

Lenke til kommentar
Det jeg skrev fungerte da jeg byttet minnekort. Det er mulig jeg måtte gjøre noe Route66-programvaren først, det husker jeg ikke helt. Har du installert programvaren og sjekket der?

9188410[/snapback]

Har prøvd å laste over kart fra dvden over til mobilen, men for beskjed om at jeg må kjøpe lisens for å aktivisere den, for opp rød lås symbol ved siden av kart navnene.

Noen andre som har noe forslag, begynner å bli rimelig frusturert nå :mad:

At jeg ikk tok backup av kartene for jeg slettet innholdet.

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å laste ned det Scandinavia 2006 Q4 kartet på en annen måte enn at jeg mmå bruke 3g/hsdpa, for det koster jo flesk.

Eller om noen andre her kunne dele sin med meg? Lisensen kan jeg aktivisere på mob, har jeg fått høre da det følger IMEI nr.

Lenke til kommentar

Lurte på om nokia 6110 har den funksjonen som SE tlf har, med å lage en egen liste på ca 10 nr en vil godta i feks nattmodus?

Å resten på kontaktlista ikke får kontakt. Kjekt med den funksjon å kunne bestemme selv hvem en vil ta imot samtaler fra.

Lenke til kommentar
Lurte på om  nokia 6110  har den funksjonen som SE tlf har, med å lage en egen liste på ca 10 nr en vil godta i feks nattmodus?

Å resten på kontaktlista ikke får kontakt. Kjekt med den funksjon å kunne bestemme selv hvem en vil ta imot samtaler fra.

9210444[/snapback]

nå skal jeg ikke si for sikkert, men mener å huske det finnes 3.parts programvare som kan håndtere det.

Lenke til kommentar
Lurte på om  nokia 6110  har den funksjonen som SE tlf har, med å lage en egen liste på ca 10 nr en vil godta i feks nattmodus?

9210444[/snapback]

nå skal jeg ikke si for sikkert, men mener å huske det finnes 3.parts programvare som kan håndtere det.

9217821[/snapback]

Takk for svar. :)

Må jeg da legge inn en annen programvare da?

Å er det i såfall vanskelig?

Kan ikke så mye om dette egentlig :blush:

Lenke til kommentar

9210444[/snapback]

9217821[/snapback]

9221447[/snapback]

Her kan du sjekke linker til programmer til s60 telefoner..

det er ikke så vanskelig å installere..men du kan bruke det forumet til å spørre dette spm. oxo

Lenke til kommentar

9210444[/snapback]

9217821[/snapback]

9221447[/snapback]

det er ikke så vanskelig å installere..men du kan bruke det forumet til å spørre dette spm. oxo

9221476[/snapback]

Tusen takk for hjelpen. :)

Da skal lese der.

Så får jeg komme meg til butikken med det første å kjøpe meg ny mobil :D

Lenke til kommentar

9210444[/snapback]

9217821[/snapback]

9221447[/snapback]

9221476[/snapback]

Tusen takk for hjelpen. :)

Da skal lese der.

Så får jeg komme meg til butikken med det første å kjøpe meg ny mobil :D

9221803[/snapback]

sjekk denne linken

Call manager

dette gjør som du vil..men det koster litt penger da.

9222165[/snapback]

Dette så jo helt perfekt da. :thumbup:

Da kan jeg "trygt" kjøpe meg en 6110 å få tlf lista som jeg vil.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...