Multekrem Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Mener fortsatt at Segerstrøm bare er tredje beste stopperen vår etter I.A Olsen og Kjølø, selv om Olsen for øyeblikket er på lån i Start. Håper også Skjønsberg for såpass mye spilletid at han blir fornøyd neste år. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Spørs om de klarer gullet nå Genialt med en egen stabæk tråd da Jon Knudsen er tremenningen min forresten Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Sølv er fantastisk. Skandale at tullingen Mjelde ble årets trener, med laget hans ville det vært en større prestasjon og ikke ta gull. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sølv er fantastisk. Skandale at tullingen Mjelde ble årets trener, med laget hans ville det vært en større prestasjon og ikke ta gull. Vi får håpe han gir den videre til Martin Andresen (Som også hanker hjem "Årets dommer-prisen"). Årets assistenttrener kan de jo gi til Mjelde. Fra spøk til halvor, det er helt latterlig at Janne ikke får prisen. Han har tatt sølv med et budsjett tilsvarende Mjeldes lunchutgifter. ^_^ Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg synes vi burde være storfornøyde med sølv! Det er hvertfall jeg Neste år blir det gull Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Alanzinho årets midtbanespiller, et lyspunkt fra en ellers bedriten jury på idrettsgallaen. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Da var den nye sesongen igang med 0-0 mot Molde, ikke helt optimalt. Fornøyd med stallen i år og gleder meg til å se mer av Tømmernes og Annan, dog synd at I.A Olsen ikke får tilliten han ønsker og må leies ut.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Videre diskusjon kan tas i ny tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=957262 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg