Multekrem Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Ok, jeg vet at vi kanskje ikke er de mest tallrike, men jeg forsøker å få igang en tråd allikevel. Det er vel på tide nå som deler av media begynner å få øynene opp for Stabæk som utfordrerkandidat. Vi hadde før kampen mot Brann imponerende 12 seriekamper uten tap, har ett tap borte (RBK) og vårt eneste hjemmetap kom (som ifjor) mot serieleder Brann. Som et bevis på en flott sesongstart kommer følgende sitat: Stabæk er laget som fort kan bli årets store overraskelse og snappe gullet foran de selvutnevnte favorittene Rosenborg, Brann og Lillestrøm. Etter opprykket til Stabæk har klubben jevnt og trutt arbeidet mer i det stille og bygget opp laget klokt. Bet365 regner Stabæk opp som en soleklar utfordrer til gullet og tilbyr oddsen 9,00 om Stabæk tar førsteplassen i Tippeligaen 2007 Hyggelig lesning Sesongstarten våre imponerte alle og for første gang i historien kunne vi feire sommerferie på tabelltopp. Årets resultater (2007): Stabæk-Brann 0-1 Vålerenga-Stabæk 1-1 Stabæk-Rosenborg 2-1 Start-Stabæk 1-1 Stabæk-Sandefjord 1-1 Fredrikstad-Stabæk 1-2 Stabæk-Odd 1-0 Åssiden-Stabæk 1-9 Lillestrøm-Stabæk 1-1 Stabæk-Lyn 3-2 Fjøra-Stabæk 0-4 Aalesund-Stabæk 1-4 Stabæk-Viking 2-1 Tromsø-Stabæk 0-1 Korsvoll-Stabæk 2-5 Stabæk-Strømsgodset 3-2 Brann-Stabæk 3-0 Stabæk- Vålerenga 2-2 Rosenborg-Stabæk 3-0 Stabæk-Tromsø 3-0 Stabæk-Start 1-1 Strømsgodset-Stabæk 2-4 Sandefjord-Stabæk 2-3 Stabæk - Fredrikstad 0-2 Odd - Stabæk 1-5 Stabæk - Lillestrøm 3-1 Lillestrøm - Stabæk 2-0 Lyn - Stabæk 3-2 Stabæk - Aalesund 4-2 Viking - Stabæk 2-1 Stabæk - Tromsø 5-0 Strømsgodset - Stabæk 0-5 Hva synes dere? Er Stabæk seriøse utfordrere til seriegullet? Serieledere over sommerferien etter 5 strake seire Kan vel ikke sies at Høstsesongen har startet så veldig imponerende, men nå skal det huskes at vi kun hadde 6 poeng etter de første 5 kampene i våres før vi slo til med syv seire og en uavgjort på åtte kamper. Nå har vi i tillegg fått en kvalitetsspiller i Jon Inge Høiland og jeg ser frem til en morsom høst. Der gikk vi ut av cupen gitt. Det var i grunn en relativt dårlig kamp og i siste halvdel av andre omgang virket flere spillere som de hadde mistet motet. På den annen side blir mye av kampen drept med Sundgots horrible scoring. Sølv! Så fantastisk moro. Nok en flott sesongavslutning med 10-0 i målforskjell på siste to kamper (13-2 i fjor). Da var den nye sesongen igang, stallen vår skal på papiret være sterkere enn ifjor med Annan, Tømmernes og Andersson samt en haug med unggutter, dessverre synd at rutinerte I.A Olsen drar på utlån til Strømsgodset. Tror allikevel vi kan ta medalje i år også (fingers crossed). Årets resultater (2008): Molde - Stabæk 0-0 Endret 30. mars 2008 av Multekrem Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Skulle ønske Somen A. Tchoy kom tilbake... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bor selv på stabekk, men som dere ser heier jeg ikke på laget Men har aldri hatt noe i mot stabekk. Å vif sliter mot dem hvertfall på nadderud. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Skulle ønske Somen A. Tchoy kom tilbake... 8895680[/snapback] Nei, Odd gjorde en bommert ved å selge han Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bor selv på stabekk, men som dere ser heier jeg ikke på laget Men har aldri hatt noe i mot stabekk. Å vif sliter mot dem hvertfall på nadderud. 8896335[/snapback] Hvordan ble du Vålerenga supporter når du bor på Stabekk og helt sikkert går på Naderud skole? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg gikk på Stabekk. VIF kommer vel fra Pappa, var stabæk supporter da jeg var liten. Men det var ikke så stas. Så det ble VIF når jeg var en 12 år eller noe. Har også litt med Hockeyen å gjøre også, spilte jo det så da var jo vif laget. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vi har for øyeblikket imponerende 9 seriekamper uten tap Varer til i morgen. Viking vinner knepent 2-1 etter mål av Ødegård, Ijey og Namskog;) Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Du mener Ijeh, Ødegaard og Nannskog? Tror forresten at Ijeh blir temmet av en Kjølø tilbake fra skade og Alexander Ødegaard har aldri spilt bra mot oss før. Det faktum at Tom Stenvoll er i sin livs form på backen gjør det vel bare vanskeligere for han. Er vel litt redd for nok en uavgjort på hjemmebane, men tap blir det neppe. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vil si at Somen Tchoy har vært blant de beste spillerne i tippeligaen i år. Han har dominert midtbanen til Stabæk. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Noen som har synsvinkler angående Viking spillernes forferdelig oppførsel på banen? Mange av taklingene kunne lett ha kvalifisert til direkte rødt kort, dersom kampen hadde blitt dømt av en litt strengere dommer. Maurice Ross var helt klart værst og ble pepet av banen etter strupetaket på vår fantastiske spiller. Stakkars Alanzinho var heldig som unngikk benbrudd. Men dog utrolig deilig med 3 poeng Endret 21. juni 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Petter Furuseth Olsen slenger dritt! Satt frokosten i vrangstrupen da jeg så artikkelen på forsiden av VG Årets tippeligaflopp har visst bestemt seg for å ødelegge så mye som mulig for klubben forlater. Horribelt er det Hvorfor skal han komme med dette en uke før han forlater oss? Aller verst er at han selv sier at han ikke har snakket med klubbledelsen om dette, men gått rett til media. Fy f*** En soleklar ener i Hall of Shame... Edit: PFO er nå plassert på en finfin andreplass i Stabæk supports hall of shame Endret 30. juni 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Humrik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Leste i Aftenposten i dag at de som har startet oftest for Stabæk har tilsammen kostet rundt halvparten av det de fikk for Martin Andresen når han gikk til Brann. Dette viser at det er mulig å bygge et godt lag uten å bruke en halv formue, bare spillerne får litt tid til utvikle seg. Supert Stabæk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kudos til Stabæk for det de har fått til så langt i sesongen. De har vært effektive og gode fremover. Morsomt å se at Nannskog og Veigar fortsetter det gode samspillet fra året før. =) Skal bare nevne til slutt (ikke for å provosere eller noe sånn) at jeg synes de blir hausset litt opp i skyene av media. De har ikke evnet å styre kampene i så stor grad som man skulle tro ut ifra det de skriver i Oslo-avisene, samt hører på TV2. Sjansestatistikken bekrefter også dette (har ingen link i skrivende stund). Men, hva gjør vel det når de skårer på de de får? Dessuten må det nevnes at Alanzinho virkelig har blomstret i årets sesong. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Har et ord for andre omgang mot Start: FLAUT! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Stabæk leder 2-0 over Godset nå. Gunnarson har scoret begge. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Da har vi brukt overgangsvinduet på å hente Espen Olsen fra Ham-Kam og Jon Inge Høiland fra Malmö. Espen Olsen er spiss og blir vel først og fremst back-up, men regner med at Høiland kan kapre en plass i en utrolig sterk bakre firer. Morsomt at det var i forsvaret vi hadde dårligst back-up i fjor, mens den er 110% nå. Høiland må forresten fylle skoene til Andrè Flem i draktnummer 3. Endret 30. august 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
alinor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tror at Høiland kommer antagelig til å greie å fylle skoene til Flem. Han er en fantastisk back som vil kunne skyve Morten M.S inn i midten sammen med Pontus S. Med Tom Stenvoll på venstre ville vi han en god defensive firer med enorme egenskaper offensivt. Samtidig håper jeg på Huseklepp på høyre. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Sette Kjølø ut av laget? Aldri i verden. Men nå var det deilig med en kjempekamp igjen, bare vi fortsetter slik. Lenke til kommentar
alinor Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjølø er gammel, og har vel bare en sesong igjen og det er snakk om at han skal han en flem rolle den site sesongen som flem hadde sin siste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg