Gulrooot Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei jeg vil bare vite hva er anderledes meg disse to ipod nano'ene. Jeg skal kjøpe Nano men så var det to nano'er. Hvis du vet noe om det så skriv det inn her Thank you Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Den på bildet til venstre er en nyere versjon av den til høyre. Den til venstre heter iPod nano 2G, den har litt mer plass, litt mer farger, litt mer batterikapasitet, og skal være vanskligere å lage riper i(plastikk og ikke metall).. Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Hei jeg vil bare vite hva er anderledes meg disse to ipod nano'ene. Jeg skal kjøpe Nano men så var det to nano'er. Hvis du vet noe om det så skriv det inn her Thank you 8888409[/snapback] Menner du den første bilden? Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Den på bildet til venstre er en nyere versjon av den til høyre. Den til venstre heter iPod nano 2G, den har litt mer plass, litt mer farger, litt mer batterikapasitet, og skal være vanskligere å lage riper i(plastikk og ikke metall).. 8889493[/snapback] Sorry feil men den første bilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå