Gå til innhold

Finnes det en norsk Xbox wiki? Eller skal vi lage?


Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det finner en eksisterende norsk xbox wiki eller noe sånt jeg? Kunne godt tenkt at det fantes en plass for norske brukere å kunne finne informasjon om xbox. Siden som mange har forstått gjennom årene, så har jeg en liten xbox fetish. Mener dere derimot at den skal være universiell for alle konsollene, ser jeg ingen problemer på dette området.

 

Kom gjerne med linker til norske informasjonssider om Xbox, eller kom med forslag til en evt. norsk xbox/konsoll wiki. Eller trenger vi det ikke i det hele tatt? Håper på noen meninger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er det jeg som hoster ja.. Den var ment som en wiki for at vi hadde noen referanse verdier å gå ut ifra når vi lanserte en evt. norsk xbox portal. Men har blitt litt aktivitet på den. Så vi har bare lansert en nyhetsside på det gamle domenet. Det finner dere i signaturen min.

8947887[/snapback]

 

Den har jeg sett.. men hadde det ikke vært noe å lage en side på det lille forumet ditt som du kalte brukerreportasjer hvor brukerne kunne skrive reportasjer og publisere og evt. at du gikk kjapt igjennom og fant noe å publisere på forsiden?(noe ala det abc-startsiden driver med)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...