Allighiero Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Elles De Graaf: Fantastisk og særegen stemme. Blant de som har vært best lengst. Jan Johnston: Kanskje den største og mest kjente, vært med leenge. Sarah McLachlan: Passer vel ikke heeeelt inn, i og med at Silence ikke originalt var en trance låt, men allikevel. Jes Brieden: Sang på Motorcycle sangene, og har i tillegg sunget i en rekke andre godlåter. Har forøvrig nytt album ute. Mavie Marcos fra Andain: Beautiful Things og Summer Calling er Endret 19. juni 2007 av Machius Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Oh, holdt nesten på å glemme Zoe Johnston. Hun synger helt ok i A&B's Good For Me. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Vi får heller gjøre det om til en tråd hvor man diskuterer hvem man mener er det beste, og hvilke sanger de er spesielt god i. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Colleen Riley har altså en helt utrolig stemme. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - ghost in the machine (abbott & chambers remix) er en av mine favoritter Ellers er vel de fleste andre jeg liker nevnt. Hmm.. jeg synes vel også at Lucy Carr har hatt et par fine mixer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Xtra, hva med å legge alle forslagene i første post? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 E-wok: Hva med å lage en "Guide til trancevocalister" ? Kunne kanskje blitt noe lignende denne tråden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 E-wok: Hva med å lage en "Guide til trancevocalister" ?Kunne kanskje blitt noe lignende denne tråden. 8922089[/snapback] Kunne blitt artig det, men trengs det virkelig? "Guide til trancemusic" er vel kanskje en bedre idè? Eller...? Så kan vi opplyse folket diverse forskjeller og hva sjangeren overhode ikke er osv. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det hadde kanskje vært en bedre idè, ja ...bare det er et mer omfattende tema. Guiden må inkludere litt historie, utvikling samt. samples på låter. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) husker ikke artistene sine navn, men bannene :-) Dune og 4 Strings oh, og Rank 1 Endret 22. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det hadde kanskje vært en bedre idè, ja ...bare det er et mer omfattende tema. Guiden må inkludere litt historie, utvikling samt. samples på låter. 8922467[/snapback] Ja, det blir vel kanskje litt for omfattende mtp alt som har skjedd siden 90-årene. Vi får vel la det stå inntil videre. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Justine Suissa er vel min favoritt, siden hun har vært med i gamet ganske lenge. Oceanlab låtene og armin låtene hun har sunget i er noen av de deiligste låtene jeg kan tenke meg Alle de andre som er nevnt her også er utrolig bra. Gleder meg til å høre (og se) mer av Jeniffer Renè! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå