Xtra Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Her kan dere nominere de dere mener har de beste stemmene innenfor trance. Begynner med et par stykk: - Angela Heldmann/Angelina (fra Yorks Iceflowers og Mercury Rising) - Justine Suissa - Jennifer Rene - Tiff Lacey - Ayumi Hamasaki/Ayu - Christian Burns Hvem er det synger på Stealing Time? (fra Tri-State) Etter hvert som vi får en de alternativer kan jeg be en moderator om å opprette en poll, så får vi se hvem dere mener har den beste stemmen innenfor trance. Endret 18. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Anita Kelsey, Jes og Tiff Lacey er mine favoritter Richard Bedford synger både på Alone Tonight og Stealing Time foresten... EDIT: Og selfølgelig Jennifer Rene. Hun er like vakker som stemmen sin. Endret 18. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Anita Kelsey Jennifer Rene Justine Suissa Heather Nova Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Helt klart Jennifer Rene. Ingen over, ingen ved siden. Får ikke vondt av å se på henne heller. Fine eksempler som viser hennes talent er: Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Falling Into Pieces Jose Amnesia & Jennifer Rene - Wouldn't Change a Thing (Blake Jarrell Remix) Amnesia Brothers feat Jennifer Rene - Louder Det hele startet da hun satt foran PCen og tok opp et lite stykke. Dette sendte hun til en venn for å høre om han likte det, noe han tydeligvis gjorde. Han digga nemlig tapen og sendte den videre til vennen hans Jose Amnesia uten av Rene visste noen ting. Dagen etter ringte Jose og ba henne spille inn mer, og vips så var 'Louder' født. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Elley Jennifer Dee 8892738[/snapback] Liker du trance? WTF? da er vi ikke venner lenger Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Viste denne tråden ville ende i drittkasting om sjangeren. E-Wok: jeg liker deg bedre dag for dag Ang Louder: Turn it up... LOUDER! Endret 18. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hu som synger i Cascada er jo ganske flink da. så har vi jo hu som synger i Dj satomi Edit skrivefeil. Endret 18. juni 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Elley Jennifer Dee 8892738[/snapback] Liker du trance? WTF? da er vi ikke venner lenger 8892801[/snapback] så idiotisk. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 var sikkert bare en spø trevakt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 det var spøk fra min side også, til han men han trodde hvertfall på at jeg hørte på trance Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Dette er snakk om trance, ikke euro-dance/trance eller dance. (sistnevnte representert av Cascada) Nominerer Elsa Hill i samme slengen. Nå har vi 10 reelle kandidater. Endret 18. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Karen Overton og Departure. Lite grunnlag for å nominere de kanskje. Carrie Skipper har vi alle glemt og... Endret 18. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Karen Overton og Departure.Lite grunnlag for å nominere de kanskje. 8893391[/snapback] Your Loving Arms er jo grei da. Fant en ny en: Ashley Tomberlin, fra Luminary - Dark Eyes, rett og slett det man kan kalle "chilling vocal". Sample fra audiojelly.com Gift remix og funabashi pres tom morcell mix er absolutt å anbefale. edit: Ja Carrie Skipper er flink. Endret 18. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Carrie Skipper er helt fantastisk i Never Be The Same Again av Markus Schulz. Helt fantastisk fin låt. Ellers tror jeg ikke en nominering er så mye vits siden vi er toppen 10 skikkelige (aktive) trance-fans her på forumet (som forøvrig har 120.000 medlemmer.) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Carrie Skipper er helt fantastisk i Never Be The Same Again av Markus Schulz. Helt fantastisk fin låt. Ellers tror jeg ikke en nominering er så mye vits siden vi er toppen 10 skikkelige (aktive) trance-fans her på forumet (som forøvrig har 120.000 medlemmer.) 8893517[/snapback] Sant, sant men vi trenger ikke å bukke under for overmakten Ber en moderator om poll i morgen jeg så får vi se hva vi her på forumet mener Endret 18. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
W Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hu som synger i "Cerf And Mitiska And Jaren - Light The Skies". Aner ikke hva a heter. Han som synger i sangene til Dogzilla, som jeg heller ikke vet hva heter. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Han som synger i sangene til Dogzilla, som jeg heller ikke vet hva heter. 8893773[/snapback] Det er nok Departure, som Dalh nevnte. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dogzilla - Richie Kayvan Light The Skies - Jaren Cerf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå