Kenshin Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann og godt år Lurte bare på om det er noen som har erfaringer med Crash Bandicoot til X-Box? Har lyst på et koselig muntert plattformspill til X-box men jeg synst det er litt for lite utvalg i den sjangeren. Crash er et av spillene jeg synst virket bra. Har sluttet fra meg Blinx. Finnes det noen andre aktuelle eller er Crash et dugende kjøp? Snakkes! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Oddworld er jo gøy i starten, men du blir ganske fort lei av det, og det er ingen multiplayer Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 det er et faktum at det er latterlig lite platform-spill til xbox.... på xbox.com er det registrert hele tre platform-spill :o ---------------------------------- Blinx Frogger beyond Vexx --------------------------------- LOL! har hørt rykter om at spyro kommer til xbox... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Crash Bandicoot er et glimmrende kjøp i den sjangeren Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har nå spilt Crash på PS2 og ble ikke videre imponert..men siden utvalget ikke er så stort ville jeg vel anbefalt det mer enn de andre tilgjengelig (ikke spilt blinx men hørt en del negativt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå