Audipwr Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei Når jeg har sett på nettverksdriveren til mitt MSI 915P Neo2 Platinum hovedkort, så er det ikke noen setup fil i zip fila. Fant zip fila på MSI sin hjemmeside. Nederste driver her skjønner jeg ikke hvordan jeg skal installere,, http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...o=1&prod_no=585 Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 valgte du riktig os? 8888330[/snapback] Yesda, gjorde det. MEn hvis du laster ned fila og ser i mappa, så er det ikke noen setup fil der. Hvordan installerer jeg dette da? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 lasta ned og så liker en sys fil der legg den inn i systemet ? hehe aldri vært borti noe sånt ta drivern fra en annen side? Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Vet det.. Skjønner ikke hvordan jeg skal ordne dette, og finner heller ikke noen driver fra noen andre sider heller.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) edit: hehe var for windows 2000 glem hele greia edit edit: http://driverscollection.com/?file_id=32217 der har du den står nederst på sia skriv inn koden så trykker du download ooops edit: står at den er for windows 2003/other? er det et gammelt hovedkort du har? Endret 18. juni 2007 av rulator Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 edit: hehe var for windows 2000 glem hele greia edit edit: http://driverscollection.com/?file_id=32217 der har du den står nederst på sia skriv inn koden så trykker du download ooops edit: står at den er for windows 2003/other? er det et gammelt hovedkort du har? 8888376[/snapback] Ca. et par år gammelt. Er ikke akkurat det nyeste du finner! Har btw Windows XP Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det strider mot retningslinjene å bumpe så raskt. Jeg kan vel gi deg et svar når jeg uansett er innom. Inni zip fila BCM5751_WinXP finner du tre filer; .inf, .sys og .cat. I denne sammenhengen er det .inf fila som er interessant. Last ned og pakk opp hele fila. Når dette er gjort går du inn i enhentsbehandling, finner den ukjente enhenten som er nettverkskortet ditt, høyreklikker og velger oppdater driver (eller noe sånn). Velg at du har drivere og browse etter plasseringen til .inf fila. Trykk neste så langt det går og deretter fullfør. Mulig du må restarte etterpå. Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Det strider mot retningslinjene å bumpe så raskt. Jeg kan vel gi deg et svar når jeg uansett er innom. Inni zip fila BCM5751_WinXP finner du tre filer; .inf, .sys og .cat. I denne sammenhengen er det .inf fila som er interessant. Last ned og pakk opp hele fila. Når dette er gjort går du inn i enhentsbehandling, finner den ukjente enhenten som er nettverkskortet ditt, høyreklikker og velger oppdater driver (eller noe sånn). Velg at du har drivere og browse etter plasseringen til .inf fila. Trykk neste så langt det går og deretter fullfør. Mulig du må restarte etterpå. 8889168[/snapback] Oioi!! Takker så mye Hadde aldri kommet på det selv. Beklager det med bumpingen, skal ikke skje igjen. Takk nok engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå