Jdronnen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Ok, tenkte å bytte kabinett til min kjære "server". Har en gammel 1,3ghz Athlon som jeg bruker som downloadserver, film, mp3 osv via nettverk til min xbox.... Så var spørsmålet, siden svinet står på 24/7 og så å si hele året så må stakkaren få godt med kjøling.... Der har vi først ett lite problem: -Serveren står inne på ett lite rom inne i selve rommet mitt, der det står en varmtvannstank, denne produserer litt varme, så der er gjerne 20grader + i rommet konstant.... Så kommer casen: - Athlon 1,3ghz - 4 x 250gb HD - 2 x 180gb HD - 2 x 120gb HD - 2 Sata controller kort - Geforce 256! Med 32 hissige mb (å reis dette var ett verstingkort en gang i tida ) - 2 x 120mm Vifter - 6 x 80mm vifter - viftekontroller Ehm ja, så spm mitt er rett og slett, hvor stor PSU trenger jeg? Endret 18. juni 2007 av Jdronnen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 veldig mye vifter....husk, harddiskene funker optimalt rundt 40 grader, uansett, så bør rundt 350W holde til dette. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Hmm, Ok, jeg har en 300watts liggende å slenge skjønner du... så spm er om dette holder... for dersom ikke så må jeg kjøpe en ny... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hmm, Ok, jeg har en 300watts liggende å slenge skjønner du... så spm er om dette holder... for dersom ikke så må jeg kjøpe en ny... 8888458[/snapback] Er jo bare og prøve det da, i hverste fall så skrur den seg jo bare av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå