pat2004 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hei! Har en laptop som jeg nå skal bruke til multimediamaskin og koble permanent til storskjerm. Til dette tenkte jeg å kjøre blåtann-trådløs tastatur og mus fra sofaen og bort til laptopen som er koblet til ved tv-benken... Helst ville jeg unngått musa men trenger vel det også til å styre pila rundt. Har dere noen anbefalinger til et bra et? Microsoft? Logitech? På forhånd takk! Endret 18. juni 2007 av pat2004 Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg vurderer Logitech MX3200, men venter på noen brukererfaringer i en annen tråd her på forumet. Hvis du vil slippe musen har du også Logitech diNovo Edge (mener det er mus på tastaturet der). Men det kommer jo an på budsjettet ditt. PS! Begge får du billigere andre steder enn hos Komplett, så du kan vel trekke fra en hundrelapp elns fra de prisene til Komplett. Endret 18. juni 2007 av Kim The King Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Skulle gjerne anbefalt trådløs mus/tastatur, men kan desverre ikke det, har dårlig erfaring med det, så me mindre det er svært nødvendig ville jeg kjøpt med usb Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Takk for svar! Det er den Dinovo-saken jeg tenkte på selv, ihvertfall så lenge den dekker en rekkevidde på 3-4 meter... Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Skulle gjerne anbefalt trådløs mus/tastatur, men kan desverre ikke det, har dårlig erfaring med det, så me mindre det er svært nødvendig ville jeg kjøpt med usb 8890836[/snapback] Har hatt MX 1000 i over et år (noe sånt) nå og jeg har aldri hatt problemer med den. Trådløst tastatur derimot har jeg aldri eid. Tror nok det er slik at du får det du betaler for, for har flere kompiser som har kjøpt noe billige greier som streiker etter en måneds tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå