Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, vi oversetter utdraget av en sang slik at ikke alle bare googler. Da blir det liksom sangjetting og engelskøving... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, det er greit. Stille i studioet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Siden det ikke har vært noe særlig aktivitet på en liten stund, så tar jeg meg friheten Gå! Charlie, det er din bursdag, vi skal feste som om det er din bursdag! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hei!! Det var faktisk min tur. Selv om du ikke klarer den, skal du ikke se bort i fra at andre har peiling. Kan gi dere noen hint. Progressiv rock fra 70-talet. Stanley Kubrick ville bruke sangen som filmmusikk til filmen A Clockwork Orange. Endret 28. juni 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Å beklager TheGnome. Når du sa Stille i Studioet trodde jeg at du mente at det var veldig stille her nå... Men det gikk jo opp for meg etter jeg hadde posta da så klart Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 TheGnome: Det er laangt uti Atom Heart Mother av PF "Da vi elsket pleide du aa graate, Du sa 'jeg elsker deg, slik som stjernene over oss vil jeg elske deg til jeg doer. Det finnes en plass for oss'; Du kan filmsangen Naar vil du innse, at tidspunktet var feil?" Skal vaere lett. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Riktig! Det er faktisk de eneste ordene som blir sagt, men det visste du vel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Å det er den jeg har hørt så mange ganger... Romeo and Juliet Min tur: Det var et tenårings-brylupp og de gamle folkene ønsket dem godt. Du kunne se at Pierre virkelig elsket dama. Hint: Dansing Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Riktig! Det er faktisk de eneste ordene som blir sagt, men det visste du vel. 8965176[/snapback] Bortsett fra "This is a loud announcement!", saa. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Å det er den jeg har hørt så mange ganger... Romeo and Juliet Min tur: Det var et tenårings-brylupp og de gamle folkene ønsket dem godt. Du kunne se at Pierre virkelig elsket dama. Hint: Dansing 8965190[/snapback] Status Quo - You Never Can Tell Antar at det er riktig og kommer med en ny en: Kan vi identifisere de Som flinten begravd i reptilskallene våre Eller som tidsbomben kodet i vårt DNA Endret 28. juni 2007 av SBS Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 In Flames - "Jotun". "Der finnes en kvinne som er sikker, alt som glitrer er gull..." Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Stairway to heaven^ Litt mer tricky på norsk "Se den lille homsen med ørering og sminke Ja kompis, det er hans eget hår Den lille homsen har sitt eget jetfly Den lille homsen han er millionær" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Stairway to heaven^ Litt mer tricky på norsk "Se den lille homsen med ørering og sminke Ja kompis, det er hans eget hår Den lille homsen har sitt eget jetfly Den lille homsen han er millionær" 8967329[/snapback] Dire Straits; Money for Nothing "Hvem tok meg med hit? Forlatt, fordervet og fylt av frykt; Hvem skrudde det av? Det siste jeg kan huske naa-- Hvem tok meg med hit?" Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 aaaaaaner ikke.. ingen andre som vet hell tydeligvis:P.. -- tar en ny en jeg : *mine bryster... mine bryster.. mine bryster er ok!* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) My Boobs Are OK - Lene Alexandra Øien Om det er rikitg, her er teksten fra sangen min: Sola skinner på aluminiumet Jeg gjetter på at dette er hjemmet til snikmorderne Hint: Det er hele sangen. Den var er i 34 sekunder Endret 3. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Den var vanskelig... :hrmm: Kan jeg få ta en ny en, siden det er gått to døgn snart... Flott! Disse tåkedekkede fjell er nå et hjem for meg men hjemmet mitt er... osv. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dire Straits - Brothers In Arms Her er en ny en: Anbefalt til prisen Umettelig appetitt Vil du prøve? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Den var vanskelig... :hrmm: Kan jeg få ta en ny en, siden det er gått to døgn snart... 9005445[/snapback] Kan du ikke klokka? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Den var vanskelig... :hrmm: Kan jeg få ta en ny en, siden det er gått to døgn snart... 9005445[/snapback] Kan du ikke klokka? 9005720[/snapback] Jo, men jeg var så utrolig trøtt akkurat da, så jeg tenkte meg ikke helt om, men kan vi ikke heller holde oss On-topic? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jo, men jeg var så utrolig trøtt akkurat da, så jeg tenkte meg ikke helt om, men kan vi ikke heller holde oss On-topic? 9008303[/snapback] Dette er høyst relevant for tråden. I og med at du ødelegger leken ved at du ikke kan klokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå