Programvare Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Jo, men jeg var så utrolig trøtt akkurat da, så jeg tenkte meg ikke helt om, men kan vi ikke heller holde oss On-topic? 9008303[/snapback] Dette er høyst relevant for tråden. I og med at du ødelegger leken ved at du ikke kan klokka. 9010108[/snapback] Det får da være grenser om hvor mye man skal henge seg opp i bagateller da Noen mennesker altså Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvilken sang dette kommer fra! "en to tre FIR fem, seks sju åtte NI ti, og elleve TOOOOOOOLV!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvilken sang dette kommer fra! "en to tre FIR fem, seks sju åtte NI ti, og elleve TOOOOOOOLV!" 9015812[/snapback] Er dette det greiene som var på barnetv før? Uansett skal skulle du hatt oversatt til engelsk! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvilken sang dette kommer fra! "en to tre FIR fem, seks sju åtte NI ti, og elleve TOOOOOOOLV!" 9015812[/snapback] Tegnefilminnslag fra Sesam Stasjon? Pinballopplegget? Gjett hvilken sang dette kommer fra! "en to tre FIR fem, seks sju åtte NI ti, og elleve TOOOOOOOLV!" 9015812[/snapback] Er dette det greiene som var på barnetv før? Uansett skal skulle du hatt oversatt til engelsk! 9016131[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvilken sang dette kommer fra! "en to tre FIR fem, seks sju åtte NI ti, og elleve TOOOOOOOLV!" 9015812[/snapback] Tegnefilminnslag fra Sesam Stasjon? Pinballopplegget? Gjett hvilken sang dette kommer fra! "en to tre FIR fem, seks sju åtte NI ti, og elleve TOOOOOOOLV!" 9015812[/snapback] Er dette det greiene som var på barnetv før? Uansett skal skulle du hatt oversatt til engelsk! 9016131[/snapback] Hvorfor? 9016192[/snapback] Fordi det er en regel at man skal endre teksten fra/til engelsk/norsk... For at ikke alle bare skal google... Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Å hey. Ja, det er riktig det tomhel og unge thendrup svarte. Hahaha, trodde ikke så mange visste om det. Visste ikke om regelen, sorry. Endret 6. juli 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 er det galt av meg å poste nå? vist ikke så: ALONE AGAIN IN MY BROKEN DREAMS WHAT IS LOVE IF NOT A PSYCHIC SUICIDE Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Sikkert et fjortis-emo band. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Sonic syndicate- Psychic suicide Hold deg il retnings linjene Du gjemmer bak ...sjul... Det lyset som blinder Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Det får da være grenser om hvor mye man skal henge seg opp i bagateller da Noen mennesker altså 9014513[/snapback] For meg er det ikke en bagatell. Nå har du ødelagt hele tråden for meg. Tusen takk. Endret 8. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Shadows Fall - The Light That Blinds. Hvis du bare gikk din vei Hva kunne jeg egentlig si? Ville det bety noe uansett? Ville det forandre hva du føler? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sang av et alternative band fra USA, startet i 1996 Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Staind - Everything Changes Jeg gav aldri lett løfter og det har vært noen jeg har brutt men jeg sverger i de dagene som gjenstår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Siden det er gått en stund poster jeg en ny: "Wah-Wah, her kommer sola." Handler om en sommer dag... Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Metal: Constant Chill Deep In Side. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) For Whom The Bell Tolls med Metallica det der, ja Her er min: Mettttal: Down in the depths of my firey home The summon bell will chime Endret 23. februar 2008 av DeathBabe Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jump in the fire - Metallica sang? Min: Metal: Acting like a maniac noe med nakken. Endret 23. februar 2008 av MoonJazz Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Siden det er gått en stund poster jeg en ny: "Wah-Wah, her kommer sola." Må vel være en engelsk låt dette da, jfr oversettelsesregelen. Here Comes The Sun av The Beatles? Litt usikker på "Wah-Wah"-delen, og Here Comes The Sun handler vel egentlig mer om vår enn sommer, så jeg tar sikkert feil Om dette var riktig så er her en ny, siden slike tråder egentlig er litt sjove, tji-hi: "Hva skal til for å tenne deg, tenne deg nå som han er borte? Nå som du er over 21? Nå som dyret ditt er borte?" poppers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Ok med en bump? "Jeg prøvde å være rolig men du var så varm at jeg smeltet" Herlig oversettelse. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Jason Mraz - I'm Yours? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå