Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvilke(t) spill synes du har best musikk? Mine kandidater er Total Annihilation, C&C, Heroes of Might & Magic IV, Warcraft II, StarCraft, I-War2 og de fleste Star Wars spillene(går kanskje under filmmusikk da men ) Og utenom PC synes jeg Halo til Xbox, Metal Gear Solid 2 til PS2 og Zelda64 til N64 har helt sykt bra musikk Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det har du rett i, MGS2's musikk er helt enormt bra! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 :sånnderresmileymedensånnfyrsomholderetskilthvordetstårold: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Outcast, Full Throttle, Deus Ex, Half-Life, Starcraft, Transport Tycoon, Homeworld, Morrowind...osv. osv. :wink: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Alle Tony Hawk spilla! (er jo vanlig punkrock da... ) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Likte den fra Blood jeg Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Fury of The Furries på Amiga! Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Quake II har jævlig bra spillmusikk synes jeg. Og Heroes of Might and Magic 4. Ja, og Morrowind da, selv om den kan bli litt lei i lengden Lenke til kommentar
Einherjer Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Digget installasjonsmusikken til deltaforce landwarrior jeg.. fikk 4 valg: ingen musikk eller 3 musikktyper. nr 3 eide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå