teflonpanne Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Dokumentaren ligger nå ute her og siden han selv har sagt at han ikke bryr seg om folk laster ned filmene hans er det sikkert greit at jeg legger den ut her. Er ikke superfan av dokumentarene eller metodene hans, men dette er jo interessant og kanskje det blir noen endringer der borte når denne blir vist. EDIT AALTON: Linken er nå fjernet. Endret 18. juni 2007 av Aalton Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Takker for linken. Men tror dessverre at syke Amerikanere ikke kan vente seg noen store forandringer bare på grunn av en film. De fleste i USA virker pinlig klar over alle helsebløffene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg må si jeg har respekt for denne mannen, tror jeg har sett samtlige av filmene hans. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er denne lovelig? Venter uansett til den kommer på dvd tror jeg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Stilig, får ta å se den. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Etter å ha sett denne, setter jeg langt mer pris på sosialdemokratiet. Ja, vi må betale for det, og det kan alltid bli bedre, men vi slipper ukulturen som oppstår når noen eier helsen din. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er denne lovelig? Venter uansett til den kommer på dvd tror jeg. 8888282[/snapback] På selve video.google siden så skal alt være lovlig, selvom det selvfølgelig slipper litt gjennom kontrollen nå og da. Denne har såpass stor distrubutør at det skal forundre meg om den er der ulovlig, og i så fall vil den fjernes fort. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ser på rundt slutte nå, forventet ikke noe mindre enn det beste fra Micheal Moore, og ble ikke skuffet. Svært oppsiktsvekkende og underholdende Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er denne lovelig? Venter uansett til den kommer på dvd tror jeg. 8888282[/snapback] Denne er ikke lovlig og derfor blir denne stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg