Gå til innhold

Nytt om Fallout 3 (Spill)


Anbefalte innlegg

La oss heller forvente oss en god spillopplevelse og ta spillet for det det er. Noen tro kopi mot originalen kunne ikke noen gitt oss idag uansett.

 

Bethesda har det som skal til for å lage et nytt fallout spill. Økonomi, entusiasme og erfaring.

 

Jeg er spesielt glad for at de laget Oblivion før Fallout og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva folk syter over. Det er jo ikke som om Fallout 3, dårlig eller ikke, kommer til å ødelegge for de to spillene som kom før det.

Dessuten er det, som tidligere nevnt, altfor tidlig å dømme hvordan spillet kommer til å bli dømt ifra et par bilder og noen sider tekst.

 

Men for all del, om NMA-faggots vil være supernegativ så må de for all del få lov til det.

Lenke til kommentar

tragisk artikkel fra codex da :p

likte måten han skrev om historien som om det var en ekte historisk hendelse :p

"historien kan ikke være der å der fordi i nr 1 så skjedde dette å dette osv"

 

tenk om det va en fiktiv historie! da kunne nok forfatterne gjøre hva de vil å få det til å pass uten noe stress :p

 

"its not realistic! nuclear catapult makes me cry!"

 

i fallout 2 kunne man reise tilbake i tid å da føkke opp waterchipen som va hele storyen i nr 1, ops :p

 

men poenge er at man reiste i tid! selv de mest hardbarka sci fi forfattrne har problemer med å redegjøre for tidsreiser :p

 

jeg synes bare folk tar dette alt forr alvorlig. det er jo over 1 år til det kommer ut, kan skje mye med spillet før den tid.

 

synes selv det virker veldig bra sålangt.

Lenke til kommentar

Lurer på om man blir overlassa med G.E.C.Ks i 3ern..

 

Var litt sur når jeg kom inn i Vault 8 i F2 og fant hundrevis av waterchips, som jeg strevde litt med og finne i F1, alt kunne vært så mye enklere.

 

EDIT:

 

Noo! Leste akkurat at de hadde flytta spillet til en annen kyst. ! Hadde håpet og få besøke san fran, new reno, og ikke minst Arroyo etter at man hadde brukt GECKen der i 2ern. Hadde vert dritkult og få se masse ting fra de 2 forrige spilla.

 

Menmen, innerst inne visste jeg at det aldri kom til og skje

Endret av Kion
Lenke til kommentar
da har jeg bestillt Fallout 1&2 aldri prøvd spillene før

8895486[/snapback]

 

Da har du et par timer med moro framfor deg :]

 

Var litt sur når jeg kom inn i Vault 8 i F2 og fant hundrevis av waterchips, som jeg strevde litt med og finne i F1, alt kunne vært så mye enklere.

Heh, ja. Blei litt mindre irritert selv.

 

EDIT:

 

Noo! Leste akkurat at de hadde flytta spillet til en annen kyst. ! Hadde håpet og få besøke san fran, new reno, og ikke minst Arroyo etter at man hadde brukt GECKen der i 2ern. Hadde vert dritkult og få se masse ting fra de 2 forrige spilla.

 

Menmen, innerst inne visste jeg at det aldri kom til og skje

8895704[/snapback]

 

Joda, hadde vel vært moro, men det er vel enklere å starte å utvikle på et mer "hvit ark". Enn å måtte forholde seg til fansen's egne minner og meninger om hvordan omgivelsene og byene skal være.

Lenke til kommentar
Godt at de kvitter seg med det isometriske perspektivet og det tafatte kampsystemet. Begge deler har for lengst overlevd seg selv.

8891798[/snapback]

Ikke helt uenig, selvom jeg fortsatt hører til turn-based gjengen. Kampsystemet funket veldig bra på #1 og #2, men det er tross alt mange år siden. De fleste vil ha tilbake den gode gamle Fallout stemningen, men den er så godt som umulig å rekonstruere. Vi har blitt eldre og har spilt 'uendelig' mange andre titler i mellomtiden. Vi vil ha utvikling samtidig som vi vil beholde det gode gamle, en balansegang man er dømt til å feile på å nå. Jeg tror dette kan blir ganske så bra når det kommer til stykket. Det blir ikke som i gamle dager, men det kan bli et bra spill allikevel. At man kan pause og skyte av fienden handa lover i alle fall ganske godt.. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...