buundi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Wii sports er fortsatt morsomt å spille mot hverandre, men man blir vel lei av det til slutt. Finnes det andre (lignende) spill som er kult å spille mot hverandre? Endret 18. juni 2007 av buundi Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Rayman Raving Rabbids og WarioWare Smooth Moves edit: leif Endret 18. juni 2007 av Alper Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Wii sports er fortsatt morsomt å spille mot hverandre, men man blir vel lei av det til slutt. Finnes det andre (lignende) spill som er kult å spille mot hverandre? 8887659[/snapback] SSX Blur. Mario Strikers Charged. Sannsynligvis Mario Party 8, når det kommer. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Takker for svar. Skal ta en titt på Gamer.no og lese om disse spillene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Rayman er bra, men litt kjipt at mange av spillene går på "tur". Monkey ball "etellerannet" er det mot hverandre samtidig. Det fungerer liksom bedre på spill hvor det er første man hit og dit. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Rayman er bra, men litt kjipt at mange av spillene går på "tur". Monkey ball "etellerannet" er det mot hverandre samtidig. Det fungerer liksom bedre på spill hvor det er første man hit og dit. 8889236[/snapback] Tiger woods 07 Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Excite Truck har 2-player. Forøvrig veldig bra bilspill, og 2.player er også bra =) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja, 2-player i ExciteTruck er gøy. Bra multiplayer i Mario Strikers Charged Football også. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Rayman Raving Rabbids og WarioWare Smooth Moves edit: leif 8887696[/snapback] Hææ! I WarioWare må man jo gå ut i menyen og bytte til den andre spilleren for å bytte i mellom brukerene. Er det noe jeg ikke har fått med meg så tips meg. Spillet er ellers veldig bra. Litt av en fantasi på bruken av kontrolleren, men er skuffet over flerspillermulighetene. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vet ikke om jeg skjønte hva du mente nå? Men, wario er jo kjempemorsomt å fungerer flott med flere.. har du runda spillet? For, da først låser multi player seg opp... Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vet ikke om jeg skjønte hva du mente nå? Men, wario er jo kjempemorsomt å fungerer flott med flere.. har du runda spillet? For, da først låser multi player seg opp... 8900764[/snapback] Nei, jeg har vist ikke runda spillet antagelig. Da skal jeg gjøre det å teste ut. Har nok hatt for mange spill å spille da jeg også har Xbox360 med 5-6+ spill jeg prøver å bli ferdig med, samt Mercury Meltdown til Wii. Takk for svar, da blir nok kona glad Hun liker multiplayer Wii sterkt fremfor 360 spill. Må nok kjøpe Marioparty også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå