Talker Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg skulle hatt en kabel som går fra 4 pin molex (han) til 6-pin PCI-e (hun) For å koble til skjermkortet jeg nettopp bestilte. Om noen har en slik kabel liggende, så tar jeg gjerne imot et brev Ellers så skulle jeg likt å visst om et sted, der de kan sende en slik kabel i brev. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 komplett.no sender som brev om du har kredittkort å betale med Lenke til kommentar
Talker Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om man må koble til begge kontaktene der?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Der må du koble til begge kontaktene ja ellers for den ikke nok strøm :S Er noen der du kun trenger 1 molex kontakt, emn de har jeg ikke sett til løs salg ! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Grunnen til at det er to kontakter er at man risikerer å overbelaste den ene hvis det bare er en. Teoretisk sett går det å koble på bare en av drevkontaktene, men jeg ville ikke gjort det. Dessuten skal du helst belaste forskjellige railer. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Man er nok nøtt til å bruke begge for å få 6pin eller for du bare "3pin" da ledningene ikke splitter, emn går til hver sin molex ! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hm, der har du faktisk et poeng.. vel, så lærte jeg noe nytt i dag og Lenke til kommentar
Talker Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) denne kabelen da? Vil jeg ikke få nok strøm igjennom? Eller overbelastning? edit: det er et GeForce 6800GS 256MB kort.. Har funnet ut at dette kortet "bruker" rett under 60w Endret 18. juni 2007 av Talker Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Den vil funke fint Hadde den blitt overbelastet så hadde de nok ikke solgt den og selv har jeg brukt en sånn med kun 1molex på både 7900GTO og X1900XT 512mb ! Funket fint det Lenke til kommentar
Talker Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 OK Så burde jeg kanskje sette inn en vifte? Det er ikke noen i kabinettet fra før, annet enn psu og cpu. Er et stort område i sidedøra som er perforert da. Rett over cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå