Bruktbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 jaja-. nå restarter de ladderen! å jeg som hadde akk lagd en hammerdin:( 8912131[/snapback] Wooot? Restarter de faktisk ladderen? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvem vil vi ha som Deckard Cain?Kriterier: - litt eldre kar - grått/hvitt hår - muligens ganske høy - må kunne si "Stay a while and LISTEN" på en overbevisende måte. Ellers tror jeg Christopher Lee ville gjort seg som Lazarus. 8896073[/snapback] Ser for meg Ian McKellen som Cain... Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det står at det finnes 8 diablo bøker? hva heter de? Lenke til kommentar
Steelrose Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Så vidt jeg vet finnes det ennå bare 6 bøker. Disse er da: Tales of Sanctuary (tegneserier) Legacy of Blood The Black Road The Kingdom of Shadow Moon of the Spider The Sin War: Birthright Sjekk Blizzards Online Store for mer detajler: http://shop.blizzard.com/section2/?user=UH...r0m5uasgV68CHE= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå