LarZen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Fant ikke noen anen topic om dette her... På Dagbladet idag så finner dere dette : http://www.dagbladet.no/kultur/2007/06/18/503835.html Kan jo bli spennende...og mulig Blizzard kommer til å annonsere et nytt spill står det..?! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill. 8887455[/snapback] Vel...B film tror jeg det ikke blir. Eller jeg håper ikke det...selskapet som skal lage filmen har noen meget bra filmer på rullebladet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hm... kan jo bli bra. men jeg tviler litt på at den kommer i produksjon Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill. 8887455[/snapback] Vel...B film tror jeg det ikke blir. Eller jeg håper ikke det...selskapet som skal lage filmen har noen meget bra filmer på rullebladet. 8887502[/snapback] Tja, spørs om de skal følge historien eller bare lage en vanlig helt vs ondskap film. Den kan bli ganske gøy hvis de følger historien og slikt som er i spillet. Håper de kan animerer filmen, slik at den ikke ender opp som Doom, men heller i Final Fantasy grafikk. Ung helt skal bekjempe ondskapen, han klarer å drepe the butcher og til slutt diablo. På slutten blir slenger han steinen i kroppen sin for å holde på Diablo. Dette kan godt bli en egen film, mye handling osv. Film nr. 2, vi får en NY helt som forfølger den gamle helten, men er alltid et steg bak han, denne nye helten gjør alt det samme som i første filmen, han sloss mot ondskapen som helt nr. 1 ikke klarte å holde på, og så fighter han mot Baal og boom! Det må skje en god del i film nr. 2 for å få med handlinga lik spillet, de kan ikke hopper over noen acts osv, og det blir litt for "ok-så-han-helten-bare-slayer-ned-gigantiske-monster". Blir uansett underholdende Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Dark/gothic fantasy ser man jo ikke så mye av på film, så om det gjøres riktig, kan det bli underholdende. Hvis det ikke gjøres riktig kommer jeg nok til å se den likevel, bare fordi det er Diablo. Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill. 8887455[/snapback] Og jeg regner med at det ikke er Blizzard selv som skal lage filmen når Legendary har oppdraget, så det er jo ingenting i veien for at det lanseres et tredje spill sammen med filmen. Endret 18. juni 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kan jo hende det kan skje noko på filmfronten med Diablo, kven veit... Dei må ivertfall lage det slik at det blir eit episk eventyr, og ikkje ein "hack & slash-film" slik at den ikke ender opp som Doom Om den endar opp slik som Doom, legg eg meg. Heilt klart ein av dei teitaste filmane eg har sett. "OMG MONSTER! FUCK FUCK WEEE!! YOU'RE DEAD MOTERFUCKER!! BITCH#"@%!" Så utruleg latterlig... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Får bare håpe at fimen blir bra . Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har dessverre følelsen på at denne filmen ikke kommer til å bli så veldig god. Bare en følelse. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hmm...blir spennende. Kanskje vi får se hovedpersonen får hjelp og blir boosta elns Kvaliteten på filmen blir sikkert ikke så bra, men uansett så blir det sikkert morsomt;) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Vel jeg synes filmer som Batman Begins, 300 osv er konge så tror denne er i gode hender. Dem skal jo også ta for seg WOW filmen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 feett:p Diablo film faktisk.. da lurer jeg på hvilken character er det som skal spille.. Sorc, barb, pala? what do you think, selv så håper jeg på paladin:o anyway, blizzard kunne lagd en Diablo III, noe de tjene på, selv om det ikke er så mange som spiller diablo atm. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Auda... Etter mitt møte med Doom så vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 feett:p Diablo film faktisk.. da lurer jeg på hvilken character er det som skal spille.. Sorc, barb, pala? what do you think, selv så håper jeg på paladin:o 8893162[/snapback] Hadde vært gøy å sett en hammerdin clearer alt i filmen uten noen anstrengelse. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hm. Spill film. Dette kan jo bli intresant, men for all del Blizzard kan jo greier å få det til, selv stiller jeg meg skeptisk til spill film. (Thank you Uwe Boll.) Men kommer den må den sees....tror jeg. Hehe. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Aktuelle skuespillere? La meg gjette: the Rock og Jeremy Irons Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Litt skuffa over holdninga her. Tenk på mogelegheitane! Eg kjem til å døy av glede viss vi får sjå Deckard Cain eller Pepin the Healer eller nokon av dei andre frå gode gamle Diablo. Eller tanken på å sjå The Butcher i ekte film! Som om eg ikkje var redd nok frå før av han. Han var SKUMMEL då eg var 12 år og spelte Diablo for første gong! *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Haha, The Butcher!! Drit bra hvis han hadde kommet med. Eller den skelettkongen. Husker ikke i farten hva han het. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvem vil vi ha som Deckard Cain? Kriterier: - litt eldre kar - grått/hvitt hår - muligens ganske høy - må kunne si "Stay a while and LISTEN" på en overbevisende måte. Ellers tror jeg Christopher Lee ville gjort seg som Lazarus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå